Укрзалізниця втратила розум, або З чого починається сепаратизм

Укрзалізниця втратила розум, або З чого починається сепаратизм

02.11.2011, 01:16

Мало того, що Чернівці і раніше були «транспортною провінцією» з єдиним «фірмовим» потягом до столиці, який усіма можливими об'їздами 15 год. долає 500 км — тепер місто планують цілковито ізолювати від України. Як повідомляє газета «Молодий буковинець», залізничний маршрут до Львова вже «обрізали»: в першій половині тижня до західноукраїнської столиці з Буковини дістатись буде неможливо, а навантаження на поперемінно функціонуючі два потяги в другій половині тільки зросте — білети в дусі спортивних перегонів доведеться бронювати на випередження. До всього «хорошого» газета «Погляд» додає, що в травні 2012 р. можуть зняти потяги і до Одеси, Києва та Москви — очевидно, студентам і працюючим у столиці доведеться ходити пішки чи з пересадками добиратись до найближчих обласних центрів. Або зовсім відмовитись від поїздок — чому б не розпочати обіцяну програму федералізації з демонтажу залізничних рейок? Важко уявити, яким чином автобуси зможуть нормально обслуговувати весь пасажиропотік — не кажучи про те, що вартість, зручність і безпека такого транспорту не йдуть у жодне порівняння з залізницею. Складається враження, що керівництво «Укрзалізниці» раптово втратило розум, порівнюючи прибутки від вантажних і пасажирських перевезень. Можливо, наступним кроком з метою «оптимізації» потоків нас пересадять у товарні вагони? Втім, можна й одразу сепаратизм.

Коментар:

N.B. Міська та обласна влада мовчить (або мені здається в силу недостатньої поінформованості). Схоже, єдиним депутатським запитом на ситуацію відреагував тільки представник ВО «Свобода» в Чернівецькій обласній раді. Тим не менше, якщо громадяни і місцева преса не можуть натиснути на центральне керівництво в Києві — це цілком можна зробити на рівні області. Будь воля губернатора — він може хоча би спробувати втрутитись у ситуацію, не зважаючи на те, що формально сфера залізничних перевезень не належить до його компетенції. Слово за громадськими організаціями, які (не) можуть організувати публічну кампанію з цього приводу — спільно в Чернівцях та у Києві/Львові.

Джерело: Святослав Вишинський, блогова мережа «ВКурсі»



КОМЕНТАРІ (2)

Если снимут эти поезда, то это, конечно, сигнал, что никакой обратной связи между обществом и руководством нет.  Это такой тест на здравый смысл, и на перспективность общества.  Транспорт становится хуже, чем тридцать-сорок  лет назад... Намного. Это рекорд какой-то. Даже самые отсталые регионы мира модернизируются, пусть медленно. Мы же регрессируем и при этом граничим с Евросоюзом. Реально, рекордсмены.

avatar

01 листопада 2011 22:22

Ніколи пасажирські перевезення не були прибутковими .Тому "Укрзалізниця" ненай не пудрить нам мізки. Вартість пасжирських перевезень завжди покривалася вартістю вантажних перевезень. Щодо "рівняння" на Європу, де "не існує" нісних поїздів, - пустопорожнє порівняння. В Європі зовсім інші відстані - коротші. Замість того, аби поліпшувати  залізничне сполучення, ми погіршуємо його. Це суцільний жах. Дореволюційний період.

avatar

Наталка

09 листопада 2011 16:10