“To Be or Not To Be”: креативні індустрії Чернівців

“To Be or Not To Be”: креативні індустрії Чернівців

31.10.2018, 09:44

Креативні та культурні індустрії – це одна з найдинамічніших і необхідних сфер в сучасному світі, для її розвитку існують сприятливі умови і гостра потреба. Причому галузь надзвичайно широка - вона охоплює архітектуру, творчість, дизайн, музику, кінематограф, моду, музику, ремісництво та багато іншого.

Упродовж свого розвитку, м. Чернівці зарекомендували себе, як місто митців, поетів. Підтвердженням цього є культурні та мистецькі заходи, що проводяться в місті, серед яких щорічний фестиваль комедії «Золоті оплески Буковини», Міжнародний поетичний фестиваль MERIDIAN CZERNOWITZ, MalankaFest, Петрівський ярмарок та ін.

Розуміючи важливість розвитку креативної та культурної сфери, ЧМГО «Бізнес-центр» у партнерстві з ImpactHub Odesa (м. Одеса) та NARD (м. Кишинів, Республіка Молдова) реалізовують транскордонних проект «Спільний простір для креативних та культурних  індустрій», що підтриманий Програмою сприяння територіальному співробітництву країн Східного партнерства «Молдова — Україна» www.eaptc.eu

Проект стартував 1 грудня 2017 р. та вже має значні результати та здобутки:

1)     Проведено Літню школу для 45 представників креативних та культурних індустрій з Чернівецької та Одеської областей, Республіки Молдова;

2)     Організовано тренінг для 45 менеджерів культури у Молдові;

3)     У Чернівцях, Одесі та Вінниці проводяться відкриті лекції на теми, що актуальні для креативного і культурного секторів та сприятимуть їх розвитку;

4)     Розроблена карта креативних та культурних індустрій Чернівецької та Одеської областей, Республіки Молдова;

5)     З 29 по 31 жовтня відбуваються воркшопи і хакатони у м. Одеса, які допоможуть визначити основні проблеми у даній сфері та знайти шляхи їх подолання.

Окрім того, з 1 листопада починаються стажування (резиденції), під час яких учасники зможуть налагодити тісні зв’язки по інший бік кордону, представити себе та отримати новий досвід та знання.

Важливим заходом проекту є розробка для 6 креативних та культурних індустрій маркетингової стратегії, адже завдяки вдалій комунікації зі споживачем / цільовою аудиторією, можна не лише втриматись на ринку, а й освоїти нові ринки.

 Безсумнівно, радує те, що чернівецькі митці мають можливість долучитись до проекту та стати його безпосередніми бенефіціарами, а відтак, зберігати, примножувати та розвивати культура міста і стимулювати позиціюванню міста, як міста творчих людей.

 Для отримання детальнішої інформації запрошуємо в офіс ЧМГО «Бізнес-центр» за адресою вул. О. Кобилянської, 20, на сайт проекту http://md-ua-creatives.org/uk/home-page-ua/ та сторінку у соціальних мережах https://www.facebook.com/md.ua.creatives/

 Ця публікація була підготовлена за фінансової підтримки Європейського Союзу. За її зміст відповідає ЧМГО «Бізнес-центр» і вона не обов'язково відображає погляди Європейського Союзу.

Держави-члени Європейського Союзу вирішили об'єднати свої ноу-хау, ресурси та долі. Разом вони створили зону стабільності, демократії та сталого розвитку, зберігаючи при цьому культурну різноманітність, толерантність та індивідуальні свободи. Європейський Союз прагне поділитися своїми досягненнями та своїми цінностями з країнами та народами за її межами.

1