Те, що Віталій Ткачук правильно розбив 'Жигулі' визнали нардеп-ударівець і навіть в ЄС

Те, що Віталій Ткачук правильно розбив "Жигулі" визнали нардеп-ударівець і навіть в ЄС

20.03.2013, 01:51

Міжвідомча комісія з питань міжнародної торгівлі (МКМТ) опублікувала рішення ввести спецмито на нові імпортні машини середнього класу. Воно складе 6,46% на автомобілі з об’ємом двигуна від 1000 до 1500 кубічних сантиметрів і 12,95% - для автомобілів з двигуном від 1500 до 2200 кубічних сантиметрів незалежно від країни походження та експорту. Можливо в комісії вирішили, що українцям не потрібні імпортні автомобілі, куди ж ними їздити з таким станом доріг???!!!

У контексті цього депутат обласної ради Віталій Ткачук переконаний, що нове мито на імпортні автомобілі безжалісно вдарить по середньому класу.

- Експерти вже називають цифри – це 8-15% - саме на стільки подорожчають імпортні автомобілі із введенням нового мита. Це абсолютно несправедливо по відношенню до пересічного українця. Цей сегмент автівок є найпопулярнішим серед українців середнього класу, - констатує Віталій Ткачук.

Найпопулярнішими марками авто у лютому в Чернівцях та області були Volkswagen, якому вдалося у своєму сегменті набрати 46% продажів, Toyota (15% у своєму сегменті) та ВАЗ (30% продажів у своєму сегменті).

Депутат обласної ради переконаний, що подібні кроки жодним чином не сприятимуть розвитку вітчизняної автомобільної галузі. «Варто просто звернути увагу на той факт, що два найбільші підприємства, де будуються машини в Україні – це «Богдан» та «ЗАЗ» не є державними, вони у приватній власності», - говорить Ткачук. За його словами, аби українці купували українські машини потрібно зменшити їх вартість, покращити їх якість та надавати українцям право на купівлю вітчизняної автівки на правах безвідсоткового кредиту. А щоб отримати додаткові кошти від імпорту автомобілів, потрібно значно зменшити митні платежі.

Нагадаємо, загалом у лютому українці придбали 13,5 тисяч нових легкових автомобілів і витратили на них більше 340 мільйонів доларів. І Чернівці в цьому сенсі не виняток. У лютому цього року у чернівецьких автосалонах частіше ніж в інших областях продавалися автомобілі з дизельним двигуном, позашляховики та кросовери. Про це свідчать дані авторинку та реєстрації ТЗ, повідомляє український сайт з продажу авто RST.ua. Частка придбаних у чернівецьких автосалонах автомобілів з дизельним двигуном у минулому місяці склала 35%, при тому, що середнє значення по країні на рівні 18%. І це відбулося ще до того як з’явилася інформація про введення мита на імпорт легкових авто з об’ємом двигунів від 1,0 до 2,2 літрів окрім дизельних машин. Також цікаво, що чернівчани у лютому придбали більше за всіх позашляховиків та кросоверів. Частка продажів цих легкових авто за місяць склала у Чернівецькій області 43%, і вона є найбільшою серед інших регіонів. 30% від загалу – це седани, 21% – хетчбекі, 4% – автомобілі з кузовом універсал.

На негативних наслідках нововедення для простих українців в коментарі БукІнфо наголосив народний депутат України, голова Чернівецької обласної організації партії "УДАР" В. Кличка Роман Ванзуряк. Нове спецмито стосуватиметься нових легкових автомобілів, включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі з двигуном внутрішнього згорання з іскровим запалюванням та автомобілів легкових, включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі з двигуном внутрішнього згорання з іскровим запалюванням незалежно від країни походження й експорту. Таким чином, введення спецмита у розмірі 6,46% на транспортні засоби з об’ємом двигуна понад 1 тис. куб. см, але не більш ніж 1,5 тис. куб.призведе до збільшення вартості розмитнення таких авто близько 24%, а введення спецмита у розмірі 12,95% на транспортні засоби з об’ємом двигунапонад 1,5 тис. куб. см, але не більш ніж 2,2 тис. куб. призведе до збільшення вартості розмитнення таких авто близько на 46%. Не слід забувати, що спеціальне мито стане додатковим до нині діючого 10%-го мита на імпорт автомобілів.

Уряд вирішив поповнити держбюджет за рахунок введення спеціального мита на імпорт транспортних засобів середнього класу. Для дорогих авто з великим об’ємом двигунів ставка не зміниться. Тому багатіїв ця новація не зачепить - нововведення не стосується елітних авто… В 2009 році збільшене мито на ввезення призвело до втрати державою мінімум півтора мільярда гривень, а привчити українців до шедеврів вітчизняного автопрому так і не вдалося.Тоді на згадку про урядову ідею залишилися бюджетні втрати.

Таким чином саме життя підтвердило правоту депутата Чернівецької обласної ради, який ще восени 2012 року організував у Чернівцях символічний протест щодо несправедливого і завищеного мита на ввіз автомобілів. Свою рішучість боротися з цим лихом Віталій Ткачук підтвердив символічним «розбиттям» дітища радянського автопрому машини "Жигулі".

  «Їздити на таких автомобілях небезпечно, - сказав тоді на початку акції Віталій Ткачук. – Небезпечно в усіх значеннях цього слова. Старі радянські автомобілі викидають велику кількість СО2 в атмосферу, вони неоснащені елементарними засобами безпеки для водія та пасажирів. А ще до цього додається велика ціна за таку машину».  Кандидат у народні депутати тоді   наголосив, що українці повинні їздити на нормальних автомобілях за помірними цінами. «Для цього достатньо ліквідувати завищене мито на ввіз автотранспорту», - каже Ткачук. Саме це питання він обіцяв лобіювати у Верховній Раді України, якщо стане народним депутатом.

Відео з акції «ПРОТИ МИТА» - протест проти мита на ввезення автомобілів іноземного виробництва під час парламентської виборчої кампанії у 2012 році - можна переглянути за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OkQpWW16uj0

  ЄС також закликав Україну переглянути та відкликати своє рішення про введення спецмита, оскільки йому не вистачає належного юридичного обгрунтування і воно негативно впливає на економічні інтереси ЄС.

Підвищення ввізного мита на більшість пасажирських автомобілів, що імпортуються в Україну, встановлює додаткові торгові бар'єри в дуже чутливому секторі і буде мати вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС. Про це заявили в представництві ЄС в Україні.

"Минулого літа, коли цей захід було вперше запропоновано, ЄС висловив свою глибоку стурбованість і звернувся до України з проханням дати чітке фактичне обгрунтування такого кроку. Однак у відповідь ми не отримали додаткової інформації на наше прохання; також Україна не прийняла в цьому напрямку ніяких подальших дій ", - заявили в представництві.

1


КОМЕНТАРІ (6)

Ткачук на виборах до до ВР виконував роль технічного кандидата, і зняв по команді свою кандидатуру. Він мав реальну можливість при тій війні компроматів він мав реальну можливість побороти Федорука разом з Михайлішиним.

avatar

Клоун

19 березня 2013 22:08

Ткачук не був технічним кандидатом, на скільки я знаю, вони проводили рейтинги, у нього було 14-16%, чого для виграшу не вистачало. А програвати нікому не хотілося. Надіюся на наступних виборах перемога у нього буде точно.

avatar

Член команди

19 березня 2013 22:14

Такі кандидати як Ткачук вже зараз не мають жодного понняття про культуру поведінки, а що така людина зможе зробити ставши деутатом ВР взагалі жахає. Був особисто свідком того як він запаркував свого джипа на площі філармонії прямо посеред дороги. в результаті назбиралась пробка з машин, а Ткачук із своїм другом валютчиком вирішили поговорити про життя. Згодом він перепаркував машину але до тротуару залишив понад півтора метри, одже нормальною парковкою це все одно не назвеш. Якщо людина не має в голові якогось розуміння як потрібно себе вести в суспільстві, та його цьому не навчили, то коли стане депутатом ВР, точно буде думати тільки про народ.

avatar

Вадим

19 березня 2013 22:37

Разом з ванзуряком на наступних виборах по мажорітарці і побачете яка у вас підтримка.

avatar

Прапор в руки

20 березня 2013 12:53

Якраз в молодіжних, нових проектає і є перспектива. УДАР і ця організація Ткачука мають всі шанси потрапити в місцеві ради.
avatar

І барабан на шию)

20 березня 2013 13:19

Спецмито на ввезення іноземних авто призведе до подорожчання автомобілів майже на половину, а українці будуть змушені купувати «вітчизняні» авто, насправді ввезені з Росії та азійських країн. Про це заявив народний депутат-буковинець від «УДАРу», Голова підкомітету з питань удосконалення Митного кодексу України Роман Ванзуряк.

«Уряд вирішив поповнити держбюджет за рахунок введення спеціального мита на імпорт транспортних засобів середнього класу. Для дорогих авто з великим об’ємом двигунів ставка не зміниться. Тому багатіїв ця новація не зачепить – нововведення не стосується елітних авто з об’ємом понад 2,2 тисячі куб. см», - наголосив Ванзуряк.

Спеціальне мито, впроваджене рішенням Міжвідомчої комісії з питань міжнародної торгівлі, стане додатковим до нині діючого 10%-го мита на імпорт автомобілів. Таким чином, зазначив депутат, його введення призведе до збільшення вартості розмитнення авто з об’ємом двигуна від 1 до 1,5 тисячі куб. см. на 23-24 %, а транспортних засобів з об’ємом двигуна від 1,5 до 2,2 тисячі куб. см – на 46-47%.

«Уряд змушує українців відмовитись від можливості самостійно обирати автомобілі на користь тих, які урядовці називають вітчизняними. У такому разі, вони б самі мали показати приклад і почати замінювати свій елітний іноземний автопарк на авто вітчизняного виробництва», - сказав Роман Ванзуряк.

Депутат наголошує, що введення спецмита повторить ситуацію 2009-го року, коли такі заходи призвели до втрати майже півтора мільярда гривень, а українці будуть вимушені замість якісних європейських авто користуватися «вітчизняними» машинокомплектами з Азії та Росії, які надходитимуть у продаж нібито під маркою зібраних в Україні.

Про це повідомляє прес-служба обласного осередку "УДАРу"

avatar

Нардеп з Буковини проти введення спеціального мита на імпорт транспортних засобів середнього класу

20 березня 2013 17:38