Що і в день і вночі вирішують в кабінеті Папієва місцевий прокурор, податківець, начальник УСБУ і начальник УМВС, - версія Ю.Мостової

Що і в день і вночі вирішують в кабінеті Папієва місцевий прокурор, податківець, начальник УСБУ і начальник УМВС, - версія Ю.Мостової

28.06.2013, 21:48

"Як же так сталося, що на цей момент провідні ролі в українському політикумі дісталися найгіршим представникам старої школи і водночас найбільш непідходящим випускникам нової? Шляхом протиприродного добору до управління країною прийшов ряд людей, котрі не мають ані найменшого досвіду соціальної відповідальності й ані найменшого уявлення про призначення держави, - пише у своїй статті SOS, або Лісапетна моя Україна  Юлія Мостова (http://gazeta.dt.ua/internal/sos-abo-lisapetna-moya-ukrayina-_.html)

Хто такий, наприклад, Сергій Арбузов? Спеціаліст з оптимального розміщення чужих грошей, вирощений висококласним спеціалістом того ж профілю? А згодом підхоплений "царським нащадком" для тих-таки потреб, але вже в іншому масштабі? Які книжки він читав? Які пісні співав? Яких кумирів мав у юності? Під яким прапором у війнушку грав? За скількох людей відповідав? У якій воді тонув, в якому вогні горів? Та й не тільки в Арбузові річ... Він просто символ цілої плеяди безкореневих державних босів, які повиснули на бороді "бога". Для таких необхідність ділитися з суспільством продиктована не метою й не потребою, а обов'язком пам'ятати про "божий" рейтинг. Біля економічного керма України стоять не люди, котрі самі себе зробили, а люди, котрі самі себе запропонували і присягнули: "любе"! З таких не виростають батьки-засновники. З таких виходять державовбивці.

(...)

До речі про реформи. Ви помітили, що це слово майже зникло з генерованого владою інформаційного потоку? На центральному рівні це стало помітно недавно. А ось на регіональному... Спробуйте зайти на сайти обласних адміністрацій і подивитися, чи є там, а якщо є, то з якими датами виходу, повідомлення про проведені реформи, роз'яснення суті прийнятих владою рішень, якості надаваних громадянам адміністративних послуг тощо. Відсутність чіткої інформаційної політики держави — ще один доказ пріоритетності інших завдань, поставлених перед губернаторами. У їхніх кабінетах керівники управлінь внутрішньої політики не днюють і не ночують — пробитися не можуть. Оскільки там завжди на нараді місцевий прокурор, податківець, начальник УСБУ і начальник УМВС. Бо в Україні політика — це не мистецтво можливого, це мистецтво можливостей вкрасти.

Сотні законів, указів та доручень президента, постанов і розпоряджень уряду, усіляких програм та послань помирають із висиханням чорнила на факсиміле. І ніхто за це не відповідає, за однієї умови — якщо справно працюють "ліфти" інкасації, що піднімають здобич нагору. Будь-яке журналістське розслідування в нашій країні стає небезпечним для його фігуранта лише в тому разі, якщо фігурант обносить вище начальство. Щурятництво — ось головний гріх, за який всередині влади карають, використовуючи для легендування страти звинувачення в невиконанні якогось із вище перелічених актів. Держава, яка функціонує виключно як злочинний синдикат і не виконує функцій захисту інтересів та створення умов для розвитку суспільства, — приречена

Суміжне запитання: як зупинити тотальне падіння професіоналізму? Практично скрізь професійна деградація йде пліч-опліч з аморальністю. А саме з хабарництвом. Адвокати-листоноші, яким необхідність знань законів замінила потреба знати, кому й скільки занести. Судді, що, як собаки Павлова, чутливо реагують лише на дзвінок згори або валізу знизу. Міліція, якій швидко знайти вбивцю заважає фотографія злочинця...".

1