Шахраї почистили карткові рахунки двох чернівчан, банк обіцяє винагороду за наводку на скімери

Шахраї почистили карткові рахунки двох чернівчан, банк обіцяє винагороду за наводку на скімери

11.07.2013, 15:21

       Останнім часом на Буковині почастішали випадки скоєння крадіжок у громадян банківських карток. Так, до органів внутрішніх справ Шевченківського району міста Чернівці 3 липня цього року звернулося двоє громадян із заявами про те, що в обласному центрі активізувалися невідомі, які протиправно заволодівають коштами, що знаходяться на їхніх банківських картках.  Зокрема,   звернулася громадянка Ч. із заявою про те, що 9 червня 2013 року близько 22 години невідома особа, перебуваючи на проспекті Незалежності у Чернівцях, протиправно зняла грошові кошти в сумі 1 тис. грн. з її банківської картки, чим спричинила матеріальну шкоду на вказану суму.

      Того ж дня через декілька хвилин невідома особа протиправно і таємно провела операцію в одному з банків, що у Чернівцях, в результаті якої з кредитної картки  громадянина  Д.  зняла  кошти в сумі 500 грн.  Дані про ці події занесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за правовою кваліфікацією «крадіжка» - ч.1  ст. 185  КК України.

      Крім того, працівниками Першотравневого  РВ УМВС України в Чернівецькій області  проводяться слідчі дії зі встановлення осіб, підозрюваних у виготовленні підроблених банківських карток та встановлення пристрою для несанкціонованого зняття інформації у банкоматах «Приватбанку».  Зокрема,  пристрій виявлено 20 травня ц.р. у банкоматі на вул.. Руській. За цим фактом зареєстроване кримінальне провадження за ч.1 ст.361 КК України  (несанкціоноване  втручання в роботу  електронно-обчислювальних  машин  (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку).Як повідомив прес-секретар прокурора м. Чернівці  Роман Маренін, на даний час органами внутрішніх справ вживаються всі можливі заходи для розкриття цих злочинів.

ПриватБанк оголосив про гарантовану виплату своїм клієнтам винагороди в розмірі 2000 гривень за кожне повідомлення про спробу шахрайських дій з банкоматами банку. Як повідомили в Службі безпеки банку, премії виплачуватимуться за інформацію про наявність на банкоматах сторонніх накладок на клавіатури та картоприймачі - скімерів.

Служба безпеки банку нагадує, що у разі, коли з банківської карти були зняті гроші без відома власника, в першу чергу потрібно повідомити про це банк для блокування картки (або самостійно заблокувати картку в банкоматі або інтернет-банку Приват-24). Також, необхідно в найближчому відділенні банку написати заяву про несанкціоновані зняття коштыв для проведення розслідування. Якщо факт скіммінгу підтвердиться - гроші будуть повернуті на карту, а злочинці притягнуті до кримінальної відповідальності.

"Якщо ви помітили щось незвичайне в роботі нашого банкомату - накладки, додаткові пристрої, дроти або підозрілих людей, що копаються біля банкомату - негайно повідомте про це банк будь-яким зручним способом, - каже керівник Служби безпеки Приватбанку Станіслав Крижановський. - Таким чином ви не тільки забезпечите себе та інших людей від шахрайства, але отримаєте премію від банку ".

Служба безпеки банку нагадує всім клієнтам, якщо картоприймач банкомату або його зовнішній вигляд викликає підозри, про це потрібно повідомити в будь-яке відділення банку або за телефоном гарячої лінії: 0 800 500 003.

1


КОМЕНТАРІ (1)

Добрый день, уважаемая редакция! Прошу вас сообщить народу, что не стоит покупать товар в магазинах торговой сети "Велмарт". Причины? Дурят на кассе, хамят как кассиры так и охранники, на полках часто лежит просроченный товар. Расскажу несколько случаев из своей истории: мои претензии к ним начались 21.06.2016, тогда они меня обокрали на 38 гривен 65 копеек методом двойного списания с банковской карты (г. Обухов, ул. Киевская, 119) по причине зависания кассовой программы и неквалифицированных действий кассира (её зовут Моторина Олеся). В тот-же день выяснилось, что часть купленного товара оказалась непригодной в пищу: в гарнире (недоваренная гречневая каша) попалась проволочка от металлической мочалки, которой моют посуду. Слава Богу, хоть за некачественный товар мне вернули 10 грн 11 копеек, а излишне удержанные 38 гривен 65 копеек так и не вернули. Вчера стоял на кассе в длинной очереди. Таблички с телефоном горячей линии на кассе не было - убрали специально, пришлось смотреть на другой, неработающей кассе - оттуда к сегодняшнему дню её тоже убрали. Часто на прилавках гипермаркета мне попадался негодный товар, а именно плавленный сырок "Звенигора", настолько покрывшийся плесенью, что плесень присутствовала аж снаружи фольги, в которую сырок был упакован. Мне неоднократно приходилось на это указывать продавцам. Но дело с мёртвой точки не двигалось, и заплесневевшие сырки продолжали лежать на прилавке. Приходилось и покупателям напоминать, чтобы писали в соцсетях, а воз и ныне там. В соцсетях бываю редко по причине того, что пользуюсь общественным вайфаем (дома Интернета нет, а модем оплатить не могу), который не запаролен, поэтому существует риск того, что уведут пароль. Единственное, что я могу - звонить на горячие линии магазинов и ПриватБанка. Уже оформлены две заявки с жалобами на действия персонала гипермаркета (касса №22) и действия охранника (вчера очередь на кассе, сегодня опять та самая Моторина Олеся, на этот раз обокравшая меня на 52 грн 40 копеек в пользу магазина и хамство как со стороны кассирши так и со стороны охраны, присутствовавшей на соседней кассе при описи товара, имеющегося на кассе). По факту произошедшего я звонил в ПриватБанк и на горячую линию гипермаркета, но воз и ныне там. Прошу данную информацию донести до читателей вашего сайта, а я со своей стороны попытаюсь выложить эту информацию в Вконтакте на своей странице и попрошу читателей сделать максимальный репост. С уважением.....

avatar

Александр

05 серпня 2016 15:54