При Яценюку і Гройсману відремонтовано удвічі більше буковинських доріг і у два рази дешевше, ніж при Тимошенко і Азарові разом узятих, - Омелян

При Яценюку і Гройсману відремонтовано удвічі більше буковинських доріг і у два рази дешевше, ніж при Тимошенко і Азарові разом узятих, - Омелян

20.03.2019, 14:46

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян задоволений побаченим в Чернівецькій області. Адже їздив – всього завітавши до семи міст і містечок - не показушними об’єктами, спеціально підготовленими до показу міністрові. Це відомий міст через Прут, який веде до переходу з Румунією. Запуск цього мосту і ремонт шести кілометрів дороги у чорновому варіанті планується завершити вже до кінця цього року. В експлуатацію його мають здати 2020 року.  

-        Видно, що урядова політика спрацювала на добре. Дорожня реформа, ініційована Президентом України дала результати, - сказав Володимир Омелян. - Вперше за десятиліття дороги України будуються не за рахунок обіцянок, коли крім них нічого більше не створювалося. Натомість тепер є Дорожній фонд, який ефективно працює.  Внаслідок цього є можливість системно ремонтувати і будувати нові дороги. Укравтодор був децентралізований і місцеві органи влади отримали величезний ресурс, якого ніколи до того не бачили. На всі області України цього року спрямовано понад 15 мільярдів гривень. Це виключно дороги обласні, державні дороги ремонтуються за рахунок 60 відсотків коштів Дорожнього фонду. Там, де ОТГ складніше вирішити питання співфінансування ремонту доріг, через брак коштів, я ініціював використати той резерв Дорожнього фонду, який можливо витратити для ремонту комунальних доріг. Це стосується тих сіл, які не мають жодних джерел надходжень.

РезÑ?лÑ?Ñ?аÑ? поÑ?Ñ?кÑ? зобÑ?аженÑ? за запиÑ?ом "Ð?мелÑ?н ЧеÑ?нÑ?вÑ?Ñ?"

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Омелян: Такого безладу, як у Чернівцях, я не бачив ніде

 -        Щодо ситуації у Чернівецькій області.  Місто відповідає за власні дороги... Відвідуючи ратушу, яка справила на мене дуже гарне враження,  я випадково зустрівся з паном Проданом, познайомився з ним, у нас була коротка розмова в коридорах ратуші... Ні область, ні Укравтодор, ні Гройсман, ні Президент до доріг у населених пунктах не мають жодного стосунку. Дорожній фонд був створений тільки 1 січня 2018 року. І тільки відтоді 50 відсотків акцизу з пального було скеровано до дорожнього фонду, щоб ремонтувати дороги. Цього року – це 75 відсотків акцизу. Наступного року, сподіваюся, 100 відсотків з акцизу будуть скеровуватися до дорожнього фонду. До 1 січня 2018 року гроші з пального йшли до державного бюджету, з якого виплачували пенсії, стипендії, соціальні виплати…

 -        Торік практично завершено ремонт дороги, яка поєднує Чернівці з Києвом… Я спеціально зробив ретельний аналіз по дорогах в Чернівецькій області зокрема.  2008 рік – зроблено 200 кілометрів, 2009 – 220 км, 2010 – 11 кілометрів, 2011 – 66 км, 2012 – 17 км, 2013 – майже 50 км, 2014, коли почалася війна, було зроблено 19 км, 2015 – 70 км, 2016 – 165 км, 2017 – 420 км, 2018 – 580 км доріг. Дорога коштує нам в середньому від 10 до 20 мільйонів гривень за кілометр залежно від складності ремонту. Всі ці дані є на сайті Укравтодору.

 -        Я вам навів цифри, як ці дороги ремонтуватися 10 років тому – ніяк. Нікому це не було цікаво. У всіх, хто був тоді при владі мета була одна – брехати, красти і тікати. Ми вперше поміняли ситуацію, створили нормальний інструмент розвитку з прозорим фінансуванням. Всі тендери відбуваються виключно в системі прозоро, це не компанії близьких, друзів. Як це було завжди нормальним правилом раніше. Абсолютно інший підхід. Понад 40 компаній беруть участь у торгах.

 -        Всі розмови про якісь відкоти – це наслідок виборчої кампанії. Ніколи стільки не брешуть, як під час полювання, війни і виборів. Якби така ситуація була, то це одразу стало би відомо на всю країну. Ми зробили усе для того, щоб відкоти було невигідно платити. Гарантія – це вже свідчення того, що компанія бере на себе всі ризики, що вона збудувала якісно. Для чого давати відкот чиновнику, якщо відремонтувавши дорогу неякісно, завтра доведеться її відновлювати вже за власний кошт.

 -        Усі ремонті роботи, виконані Укравтодором за кошти Дорожнього фонду, виконані з гарантією мінімум 5 років. З 2019 року – гарантія на всі дороги, які ремонтуються, 10 років. До нас це робили з гарантією в один рік. Це в кращому випадку.

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пункт пропуску у Дяківцях – стратегічно важливий об’єкт, а злітно-посадкову смугу аеропорту “Чернівці” необхідно передати у власність держави – Омелян

 -        Значну увагу буде приділено ремонту мостів, зруйнованих повінню 2008 року. Тоді теж багато політиків на цьому піарилися, вже навіть не згадаю, скільки прем’єрів їх відвідували, обіцяли відновити, але так нічого і не зробили. Ми зробимо. Цього року на ці потреби передбачено більш, ніж 100 мільйонів гривень.  Щодо вартості, то я вам теж скажу. Був сьогодні на зруйнованому мості. 2008 року його вартість оцінили в 9 мільйонів доларів, зараз ми його зробимо за 3 максимум 4 мільйона доларів. У два рази дешевше. І це через 10 років. Тобто, незважаючи на інфляцію, незважаючи на те, що все здорожчало, ми робимо і будемо робити у два рази дешевше, ніж робили до нас.

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На будівництво мостів у селі Розтоки, на якому вкрали 4,5 мільйона, виділять ще 75 млн.грн.

РезÑ?лÑ?Ñ?аÑ? поÑ?Ñ?кÑ? зобÑ?аженÑ? за запиÑ?ом

 -        Україна має серйозний виклик – це подвійні вибори. Вкотре наголошую, що це не просто вибори в Україні. Цей вибір стосуватиметься усієї Європи. Якщо в Україні справи підуть погано, то російські танки знову будуть в Берліні, Відні, Варшаві і Братиславі. Україна – це перший форпост, який стримує агресію зі Сходу.

 -        Хоча інфраструктура поза політикою, завдяки нинішнім політикам інфраструктура розвивається. Усі ці досягнення стали можливими тільки завдяки президенту, прем’єру і коаліції…  Народні депутати України Максим Бурбак і Іван Рибак, я вважаю, ефективно представляють Чернівецьку область. У нас багато спільних проектів, мені подобається їхня активна позиція. Зокрема, тому, що Максим Бурбак особливо рішуче захищав область, вдалося отримати додаткове фінансування в дорожньому господарстві. Те саме стосується Івана Рибака. Я дуже радий, що в нас є потужна не лише виконавча вертикаль на чолі з Президентом, але й парламентська коаліція, яка підтримує нас. Саме тому, що ми єдині в питанні реформування інфраструктури, то ми маємо дуже добрий результат. 

 -        Як би хто солодко не обіцяв, але насправді до нас цього не робив ніхто. У спадок ми не отримали країну автобанів і сучасної інфраструктури, а відсталу країну зі зруйнованими дорогами, закритими летовищами… Лише Порошенко зміг цю ситуацію змінити, - сказав Володимир Омелян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міністр Омелян і нардеп Бурбак зустрілись з головами НовоселицькоЇ та Герцаївської РДА на недобудованому мосту поблизу Маршинців

1


КОМЕНТАРІ (3)

Яка це хєрня-брехня! Ніколи дороги не були такими паскудними, як тепер! Це скаже кожен водій. Є окремі відремонтовані кавалки на центральних шляхах, але коли з"їжджаєш з того кавалка, одразу потрапляєш у ями, котрі не об"їхати ніяк. Запідозрюваний в корупції Омелян, можливо, мав на увазі, що грошей тепер виділили більше, ніж при Тимошенко - Азарові, але гроші ці в 3.5 рази дешевші, ніж були тоді. Ось до чого нинішні правителі догаздувались! До того ж де гарантії, що частину їх, як звично тепер, не розікрали, не порозтягували на захмарні зарплати здирникам і холуям?!!!

avatar

Антон

20 березня 2019 18:22

Не пащекуй, чоловіче, якщо не знаєш, що верзеш. Я ж чітко сказав, що "ми зробили усе для того, щоб відкоти було невигідно платити. Гарантія – це вже свідчення того, що компанія бере на себе всі ризики, що вона збудувала якісно. Для чого давати відкот чиновнику, якщо відремонтувавши дорогу неякісно, завтра доведеться її відновлювати вже за власний кошт? Усі ремонті роботи, виконані Укравтодором за кошти Дорожнього фонду, виконані з гарантією мінімум 5 років. З 2019 року – гарантія на всі дороги, які ремонтуються, 10 років. До нас це робили з гарантією в один рік".  

І щодо знецінення коштів теж пальцем у небо. Я ж спеціально перевів ті суми у долари. 2008 року  вартість  зруйнованого мосту оцінили в 9 мільйонів доларів, зараз ми його зробимо за 3 максимум 4 мільйона доларів. У два рази дешевше. І це через 10 років. Тобто, незважаючи на інфляцію, незважаючи на те, що все здорожчало, ми робимо і будемо робити у два рази дешевше, ніж робили до нас. Не треба списувати на інфляцію крадіжки часів Ющенка-Тимошенко.  

avatar

Омелян Антону

20 березня 2019 22:18

От заказуха від НФ. Та ні на що ви не годитеся...

avatar

Дьордій

21 березня 2019 00:06