Продан, Бешлей і Кобевко розкритикували Каспрука і його кадрову політику, Карімова відповіла, що її вже дістала брехня запроданців!

Продан, Бешлей і Кобевко розкритикували Каспрука і його кадрову політику, Карімова відповіла, що її вже дістала брехня запроданців!

06.07.2018, 19:40

Секретар Чернівецької міської ради Василь Продан вважає, що чимало проблем нині місто переживає через кадрову політику мера. Про це він заявив у програмі «Діалоги» на телеканалі «Чернівецький промінь».

“У нас немає сьогодні керівника МіськШЕПу, як немає і директора департаменту житлово-комунального господарства. Натомість у департаменті економіки маємо аж двох очільників: Степана Руденка та Ярослава Кушнірика”, – каже Василь Продан.

За словами гостя студії, проблема полягає у бездарному керівництві міського голови, – пише promin.cv.ua.

“Не може одна людина займати усі посади. Ярослав Кушнірик, виявляється, є експертом і в економіці, і в ЖКГ та навіть був секретарем міської ради. Не здатен чоловік працювати у настільки різних галузях і всюди бути фахівцем. Але це питання не до нього, а до міського голови, який призначає його, ще й робить це незаконно, без конкурсу. Мало того, наскільки мені відомо, Кушнірика знову хочуть повернути до департаменту ЖКГ. Звісно, без проведення конкурсів. Це зайвий раз підтверджує те, що мер зі своїми прибічниками третій рік поспіль керують містом у ручному режимі”, – каже Василь Продан.

На сьогоднішній день мер Олексій Каспрук за допомогою підконтрольних ЗМІ намагається перекласти усю відповідальність за стан речей у місті на депутатів міськради. Насправді ж, те скрутне становище в якому опинилися Чернівці є наслідком безгосподарності мера, його ледачості та невміння працювати.

Про це в ефірі програми «Чия правда» на телеканалі «Чернівецькій промінь» розповів депутат від фракції «Рідне місто» Володимир Бешлей.

 «Міський голова  не господарник, а ледар, який нічого не може зробити. Все, за що він береться, він доводить до банкрутства. Хіба, ви це не бачите? 

Ми виділили 88 мільйонів на дороги у цьому році. У результаті на жодній дорозі не розпочато капітальний ремонт. Скажіть будь-ласка, хто заважає міському голові працювати? Міський голова має виконавчі органи, цілі департаменти, управління, які отримують по 205 відсотків премій, але нічого не роблять.

Все, до чого торкається міський голова, то все руйнується. І всі це відчувають і всі це бачать. Зрозуміло, що зараз це все треба  на когось спихнути. Попередня міська рада була погана міському голові, ця погана міському голові. Взагалі, він з кимось може домовитися?

Перевага міського голови, що він вміє говорити, але говорити – це не мішки таскати. Треба щодня наполегливо працювати, треба виїжджати на об’єкти, треба перевіряти підрядників. Це все не робиться.

Міський голова дуже добре оперує фейсбуком. Він окрім кабінету і фейсбуку ніде не буває.

Навіть його безпосередні підлеглі жаліються мені, що такого ніколи не було. Приходить начальник відділу звітувати про проблемну ситуацію, а міський голова замість того, щоб прийняти рішення, махає головою і далі сидить у фейсбуці», – повідомив Володимир Бешлей.

Через те, що у Ратуші, фактично, не має структури яка б професійно займалася організацією пасажирських перевезень в місті, нині у цій сфері панує повний безлад. І персональну відповідальність за нього несуть мер Олексій Каспрук та його радниця Ірина Карімова, яка одноосібно і без будь-яких логічних аргументів приймає рішення, які маршрути скорочувати та ліквідовувати.

Таку думку в ефірі програми «Чия правда» висловив депутат міської ради від фракції «Рідне місто» Володимир Бешлей.

«Це насправді катастрофа, коли радниця міського голови займається організацією пасажирських перевезень. Людина, яка не має відповідної освіти, приймає кардинальні рішення щодо скорочень тих чи інших маршрутів і розказує перевізникам, кому і як працювати на цьому ринку. Звичайно це є просто бардак, і, як наслідок, ми бачимо розбалансування системи організації пасажирських перевезень.

Сьогодні у Департаменті житлово-комунального господарства, фактично, немає відділу транспорту,  немає начальника, відділ не укомплектований, а саме цей відділ безпосередньо займається організацією пасажирських перевезень.

Колись у нас було комунальне підприємство «Центр організацій пасажирських перевезень», але його ліквідували.

Тому, зараз персональну відповідальність цей безлад з маршрутками і тролейбусами у Чернівцях лежить на міському голові і на його радниці, які одноосібно приймають рішення, який маршрут скоротити, який зняти. І подивіться які наслідки ми від цього маємо», – зазначив Володимир Бешлей.

Шеф редактор газети "Час" Петро Кобевко у дописі "У Чернівцях влада зійшла на пси" теж розкритикував кадрову політику Чернівецького міського голови Олексія Каспрука

Саме так говорять старі люди на Буковині про тих, хто ніц не хоче робити. До Чернівецької влади «зійти на пси» – це ще легко і м’яко сказано. Ця влада уже таки неабияк дістала кожного чернівчанина. Тоді, коли вони між собою ділили місто, гроші, майно і не чіпали людей, ще можна було терпіти. Але їм уже цього стало мало. Вони почали руйнувати місто, перешкоджаючи один одному працювати, шкодити людям.

Дуже показовим є те, що шкідники хоч з боку Каспрука, Федорука, Бурбака, хоч з боку Продана, Фірташа, Борисова, нашкодивши як кошенята, наввипередки кричать, що це не вони, а їхні опоненти. Настільки вони всі забрехалися, що вже не знають самі, де правда, а де брехня.

Брехня №1. Склад виконкому міської ради

Спочатку виконком Чернівецької міської ради мав складатися з 18 членів. Депутатська більшість під проводом Василя Продана проголосувала за це. Але мер Олексій Каспрук категорично був проти. Бо він відчув, що за такої кількості членів виконкому не зможе ним керувати і навіть не зможе впливати на його рішення.

Мер наполягав, аби виконком складався з 12 членів. За таких умов Каспрук і Продан мали б однакові можливості впливу на виконавчий комітет міськради. І була можливість для ефективності роботи.


Напевне, тоді Продану подібні розклади були не до снаги. Тому більшість не поступалася. І впродовж певного часу вона наполягала на виконкомі з 18 членів.

Спливло 2 роки. Продан став секретарем міськради. І він, напевне, й сам вже зауважив, що легше і краще керувати виконкомом з меншою кількістю членів. Тим паче, що кілька членів самі склали з себе повноваження. І тоді Василь Продан з більшістю депутатів голосує, аби виконком складався з 12 членів. Таким чином іде на поступки мерові. Бо той так хотів.

Але Каспрука ніби підмінили. Він категорично стає проти того, за що раніше клав «душу і тіло». Тепер уже мер вимагає, аби виконком складався з 18 членів. Тупик! Вони проти один одного тому, що проти!!! І нема на це ради.

Брехня №2. Транспорт і тарифи

Ще у 2016 році почалися розмови про збільшення ціни на проїзд у громадському транспорті.

Мер Каспрук першим почав обґрунтовувати необхідність підвищення плати у маршрутках з 3 гривень до 4.

Цього року Василь Продан виступив проти. Йому активно допомагала фракція ВО «Свобода». Андрій Ілюк на кожній сесії рвав на грудях вишиванку за права чернівчан їхати дешево у громадському транспорті. Володимир Бешлей їв каличанську землю і пив розведений бензин із заправок міста за людей свого виборчого округу. Віталій Михайлішин взагалі виймав з гаманця соціальні квитки на безкоштовний проїзд.

Тільки спільними зусиллями Каспрука і перевізників вдалося з 1 квітня 2017 року підвищити проїзд у маршрутках до 4 гривень.

Через рік змінилися погляди у стінах міської ради та у головах тих, хто засідає там. Уже сталося навпаки, перевізники надалі хотіли підвищувати тарифи. Мер цього разу був проти. За перевізників вступився тепер секретар з більшістю. І війна набрала таких масштабів, що її вже зупинити не вдається. Але, схоже та те, що у полум’я війни перевізників, мера, секретаря, депутатів і виконкому хтось вміло підливає оливи. Вогонь розгорівся до того, що почалися страйки, на маршрути не виїхали автобуси. Тролейбуси неспроможні впоратися з пасажиропотоком. Далі голова асоціації перевізників Микола Альбота заявив про складання з себе повноважень керівника та про зупинку кількох маршрутів і розпродаж бусів. Таким чином перестали курсувати маршрутки № 9, 9-А, 20, 11, 12 і т. д. Замість того, аби домовлятися і знаходити шляхи вирішення проблеми, всі почали війну проти всіх. Тепер вони забули, хто був з ким і хто проти кого. Забули, хто за що був спочатку і хто за що став тепер. Війну для війни розпалюють владці у Чернівцях. А сам Альбота ще створювався при Федоруку. Тоді й заклали проблему, яку не можуть вирішити досі. Тоді й підклали Мішу під комунальний транспорт Чернівців. І нема на те ради!

Брехня № 3. Дороги, будинки, «водоканал», аеропорт і т. д. і т. п.

Спочатку нібито будували тунель під злітною смугою. Для цих робіт виділили майже 1 млн. грн. Мер за це голосував. А лобістом був Богдан Ковалюк від «Самопомочі». Люди насміхалися над цим проектом. Бо розуміли, що нічого з цього не вийде. Але гроші місто виділило. І мер до цього причетний. І гроші зникли. І тунелю нема.

Якщо його збудують, то я з’їм свою газету на сходах у мерії і навіть водою не зап’ю.

Якщо ніякі роботи щодо тунелю не розпочнуться до кінця цього року, то я попрошу прокурора відкрити кримінальні справи проти тих, хто свідомо, наперед знаючи, що це афера, взяв гроші з міської казни і кудись їх подів. Також до криміналу треба притягнути й тих членів виконкому на чолі з Каспруком, які голосували за виділення цих грошей, наперед знаючи, що це афера. Все!

Про дороги, воду і облуплені будинки навіть говорити не хочеться. Щодня тисячі чернівчан і гостей міста відчувають їх на своїх автах, у своїх будинках і квартирах.

Брехня № 6.

Кадри

З кадрами у місті сам чорт ногу зломить. Там змішалося все: і коні, і люди, і барани, і свині, і регіонали, і комуністи, і свободівці, наркоконтролівці і всяка інша нечесть.

Каспрук до посади прийшов нібито з Майдану Гідності. Але довкола себе зібрав регіоналів з Антимайдану. Тих, хто розстрілював Небесну Сотню і розпочав війну в Криму та на Донбасі. І йому з ними комфортно. Каспрук про себе каже, що він демократ і виходець з «Народного Фронту» та пташеня гнізда Федорукового. Не забуваймо, що сам Федорук з комуністів став активним антикомуністом.


А Продан нібито вийшов з іншого боку Майдану. Його команда наскрізь регіональна і складається з активних членів ПР. Тож за логікою речей повинен би підтримати потуги мера, який надав посади регіоналам (Кушнірик, Незборецький, Паскар і т. д.). Але стається навпаки. Продан жорстко критикує Каспрука за кадрову політику. Натомість під свої прапори збирає ВО «Свобода», ВО «Батьківщина», «Самопоміч» і «Народний контроль».

На відмінну від Федорука і Каспрука, які вийшли з КПРС, Продан нащадок активних українських діячів на Буковині. Його предки були українськими патріотами, священиками, основоположниками товариств «Руська Бесіда» та «Руська Рада». Священик і перший голова товариства «Руська Бесіда» Василь Продан, який народився в селі Суховерхів Кіцманського району, у ХІХ ст. активно розбудовував українські організації Буковини, протистояв москвофільству та румунізації краю.

Тепер усе довкола переплуталося, перемішалося, здрібніло і згидилося у Чернівцях.

 Тому нехай цю владу уже шляк трафить раз і назавжди!

Радниця Чернівецького міського голови Ірина Карімова заперечує критику з боку опонентів

Дістала брехня Продана, Ковалюка, Бешлея,Бабюк та решта запроданців! Перше – про Миколу Альботу та роздачу мером і його радницею маршрутів Справді, пан Альбота, прийшов до міського голови з одним із співзасновників свого підприємства та вимагав аби йому повернули маршрути №11 та №12 або ж віддали на обслуговування лише прибуткові маршрути , бо в іншому випадку він закриває підприємство, продає автобуси, водії залишаються без роботи. Дискусія тривала 4 години,оскільки питання справді серйозне, люди залишаються без роботи, чернівчани без автобусів. Пану Альботі пояснили, що рішення про тимчасове призупинення і закорочення маршрутів приймав не Каспрук, тимчасові угоди заключає департамент ДЖКГ, пропозиції з переліком маршрутів надіслані усім перевізникам, вони попереджені про порядок укладання угод: http://chernivtsy.eu/…/robota-avtobusnyh-marshrutiv-2-11-12….

Якщо на маршрут претендують кілька перевізників,то перевагу надають тому, у кого кращі автобуси, рішення приймається комісійно, публічно, відкрито. Що будь-який перевізник, в тому числі і пан Альбота, може подати пропозицію на будь-який маршрут. А якщо він хоче більшої стабільності, боїться ризикувати на нових маршрутах, то може подати в департамент заяву на обслуговування соціальних маршрутів, де зі своїми достатньо непоганими автобусами, має високі шанси отримати тимчасові договора на обслуговування і відповідно компенсацію за перевезення пільговиків,що дозволить йому отримати стабільне джерело для розрахунків за лізинг, гасити борги і не закривати підприємство. Пан Альбота заявив, що про соціальні маршрути подумає, але навряд чи вони, його цікавлять. Інші маршрути, окрім №5,9,9а, його взагалі не цікавлять, він і так послугу місту робить,що ще й на маршрутах №20 та №29 їздить, і щось на кшталт того, хай на тих маршрутах «лохи» працюють, бо там машини б’ються, а виручки гарної нема.

Щодо тарифу на проїзд, то також було сказано,що розрахунки перевізників розглядає тарифна комісія, яка й приймає рішення чи виносити це питання на затвердження виконкому,громадські слухання. Пана Альботу запевнили, що його розрахунки на встановлення тарифу обов’язково розгляне тарифна комісія. 

Така була розмова. Пан Альбота залишився незадоволений, очікував,мабуть, інших пропозицій. Пішов із запроданцями домовлятися. А Продан і його запроданці усе своєю міркою міряють, судять у міру своєї зіпсутості, шукають то відкати, то хабарі, то політичну помсту, то кидалово. Отака у них барижна психологія,уявлення про «договорняки» та «шкурняки». А працювати треба по закону, вимагати від перевізників одного : справних і чистих автобусів, культурних водіїв, доступних для чернівчан даних трекерів, дотримання графіків, е-квитка, легальних зарплат водіям, сплати податків. Тоді і чернівчани будуть задоволені, і робота у перевізників буде, і тариф буде обґрунтований, - написала Ірина Карімова

1


КОМЕНТАРІ (1)

достала эта гниль каримова!! Жду уже когда власть поменяется и её выгонят в первый же день!

avatar

Юра

06 липня 2018 21:51

Додати коментар

Увійти через профіль для можливості залишати авторизовані коментарі.