На Буковині демонтований міст у Глиниці просять відновити в рамках програми з відбудови мостів зруйнованих бойовими діями

На Буковині демонтований міст у Глиниці просять відновити в рамках програми з відбудови мостів зруйнованих бойовими діями

13.06.2022, 10:02

Відповідь від уряду сподіваються отримати орієнтовно 20 червня. 

Текст відповідного зверення на ім'я прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля опублікував народний депутат України Максим Заремський. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Немає опису світлини.

На зображенні може бути: текст «вважаю, що для того, щоб карпатський край розвивався, необхдно докласти спльних зусить 31 сторони центральних мсцевих органів влади задля вдновлення робіт по реконструкци мосту линиця. враховуючи те, що зараз дёють державни програми по будвництву MOCT?B та певне фнансування на raki роботи, керуючись законом укратни <<про статус народного депутата украёни>>, прошу вжити Bix можливих заходв щодо включення мосту глиниця чернвецькой област до таких програм. про результати розгляду даного звернення прошу повдомити мене встановлений законодавством 10-денний термi?н. 3 повагою народний депутат украйни максим заремський (посв. №403)»

 Що відомо Суспільному 

21 жовтня 2021 року перекрили рух мостом через Прут на ділянці у селі Глиниця. Його капітально ремонтують. Для об'їзду встановили три шляхи для машин різного габариту.

2 січня 2022 року тимчасову переправу для будівельної техніки розмило. Там застрягла машина. Її витягували рятувальники. Пізніше там закрили рух для транспорту. Переправа сполучала село Дубівці та Глиницю. Її побудували поруч з мостом, який наразі ремонтують. Це найкоротша дорога, щоб добратися у Вижницю.

5 січня тимчасову переправу затопило вдруге — через пів години після відновлення.

6 січня автомобілям дозволили їздити переправою у Неполоківцях, яка належить гравійно-піщаному заводу.

Згідно з тендерною документацією, ремонт основного мосту мали завершити до кінця 2022 року. Його вартість складає 182 мільйони 500 тисяч гривень.

Нагадаємо, керівник фракції «Єдина Альтернатива» Володимир Мороз на одній із пресконференцій заявив, що робитиме депутатський запит до обласної ОДА щодо демонтажу моста.

За його словами, по документації значиться, лише реконструкція моста. А насправді “його демонтували, а новий не почали будувати”. У запиті буде також прохання про надання інформації куди вивезли конструкції і є чи фінансування та дозволи на початок робіт.

Пан Мороз каже, що спершу підрядники мали б зробити нормальну документацію, затвердити всі дозволи, вирішити питання по фінансуванню, а надалі вже починати роботи: «А так вийшло, що побігли поперед возу. І до того ж у цій ситуації є важливою ще й ситуація на сході нашої країни. Зробити демонтаж мосту, коли може бути мобілізація, коли може бути потрібним пересування військовослужбовців… я вважаю це державним злочином».

 

Нагадаємо, нещодавно понтонні мости, котрі передала країна-партнер Чехія, прибули в Україну.

Знищені мости є головною перепоною для відновлення логістичного сполучення із деокупованими територіями. Розчистити дорогу від залишків спаленої військової техніки, автомобілів цивільних, дерев та сміття Укравтодор може силами вітчизняних підрядників. Та для зведення тимчасових мостів бракує матеріалів і обладнання.
 
Допомогти розв’язати цю проблему зголосилася Чехія. Адміністрація державних матеріальних резервів Чеської Республіки передала Укравтодору понтонні мости. Йдеться про дві конструкції, завдовжки 36 метрів кожна.
 
Понтонні мости будуть встановлені на територіях, котрі критично потребують відновлення транспортного сполучення. Завдяки підтримці європейських партнерів ліки, їжа та товари першої необхідності будуть довезені до звільнених від російських загарбників містечок та сіл.

 40 тимчасових переправ у Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській, Житомирській та Миколаївській – вже функціонують. Дорожні компанії продовжують будувати об'їзні шляхи, зводити переправи, локально ремонтувати «дороги життя».

Про масштабну відбудову поки що не йдеться, але дорожники щоденно працюють аби забезпечити транспортні коридори та скоротити час доставок.
 

 На основному фото: Переправа у селі Глиниця. Джерело: Суспільне Буковина

 

 

Редакція BukNews запрошує своїх читачів стати співтворцями нового порталу www.buknews.com.ua   
  • 1. Роблячи промоцію наших матеріалів у соціальних мережах і серед потенційних жертводавців.
  • 2.Жертвуючи на розвиток нового порталу.
  • 3.Фінансово підтримуючи роботу редакції.
  • 4.Інвестуючи в гонорарний фонд і таким чином збільшувати кількість і якість матеріалів.
  • 5.Ставши меценатом окремих проектів.  

Редакція BukNews є неприбутковою організацією, яка існує за рахунок грантів та пожертв. Нас не фінансує жодна з партій і громадських організацій, жоден бізнесмен і політик, і ми не представляємо інтереси жодної чи жодного з них. За детальнішою інформацію пишіть на адресу buknewscvua(равлик)gmail.com 

(Вдячні колегам з сайту РІСУ за чітке формулювання типових для всіх незалежних ЗМІ країни обставин, в яких їм доводиться працювати  і зумовлених цим потреб).  

 Нам потрібна ваша підтримка –  ПІДТРИМАЙТЕ BUKNEWS???????? благодійним внеском. 

1