Незважаючи на заборону, агітаційні білборди Віталія Михайлішина висять по місту
27 жовтня агітаційні білборди кандидата Віталія Михайлішина із його передвиборним логотипом і гаслом «Я чернівчанин» висять по місту. ОПОРА розглядає цей факт як порушення ч. 2 ст. 70 Закону «Про вибори народних депутатів України»: «Передвиборна агітація закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем голосування».
Станом на 21:30 27 жовтня ці білборди ще висять по місту. Скоріш за все висітимуть вони і в день голосування, 28 жовтня.
За коментарями звертайтесь:
координатор виборчих програм Громадянської Мережі ОПОРА у Чернівецькій області,
063 628 67 71, [email protected]
Прес-секретар Чернівецького представництва Громадянської Мережі ОПОРА,
Григорій Сорочан
063 628 67 72, [email protected]
КОМЕНТАРІ (1)
Найкращі побажання усій громаді!
Усі вибори я не коментував жодної рекламної кампанії жодного кандидата, особливо щодо використання засобів зовншіньої реклами. Якщо когось цікавить, я працюю у сфері зовнішньої реклами останні 15 років. тому вважаю, що можу давати коментарі фахово, тим більще, що роблю це представившись.
Я, як і ініші представники цього бізнесу, стверджуємо, що дані сюжети, не являються передвиборчою агітацією:
1. На плакаті не має звернення з закликом голосувати за Віталія Михайлишина.
2. На плакаті не має взагалі жодного заклику голосувати за будь-кого.
3. На плакаті не має жодного прізвища.
4. На плакаті не має жодного пункту з передвиборчої програми жодного кандидата.
5. Я стверджую, що вперше за усі передвиборчі кампанії з часу незалежності України, усі оператори (тобто власники мереж рекламних конструкцій), витримали букву закону, а саме ч. 2 ст. 70 Закону «Про вибори народних депутатів України»: «Передвиборна агітація закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем голосування». У п'ятницю вночі було знято усі передвиборчі плакати усіх учасників виборчих перегонів). У п'ятницю, 26 жовтня 2012 року на одному із щитів (вул. Червоноармійська, 43), які наведені у даній статті висів зовсім інший плакат, Аналогічні плакати по усьому місту. Як видно жодного логотипу чи слогану вони не містять.
6. Стосовно логотипу чи слогану. Для того, щоб можна було стверджувати, що логотип чи слоган чийсь, він повинен бути офіційно зареєстрований за кимось. "Я чернівчанин" може стверджувати кожен 4-й житель міста. Чому тільки кожен 4-тий? Та тому, що жити у місті і бути ".... нином" -- це дві великі різниці.
До речі, один із представників опозиції сказав, що "... напис “Я – Чернівчанин” чи то з листочком, чи з пір’ячком у одному місці, ще нічого не означає."
Прокоментувати цю ситуацію мене змусила чергова спроба маніпуляції. В цьому випадку можна говорити про технології, але ні у якому випадку не про порушення закону. Хоча формування думки -- це теж певнї технології.
З повагою,
Ігор Воронич
П.С. До речі. До речі, якщо "борці за порядність і справделивість" дуже захочуть, то вони легко знайдуть докази того, що на минулих виборах і опоиційні сили використовували технології.
Igor Voronych
28 жовтня 2012 10:51