Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні за зменшення податку на авто з Європи дав 'Народний фронт', - джерело

Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні за зменшення податку на авто з Європи дав "Народний фронт", - джерело

16.07.2018, 11:29

Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні за розмитнення "євроблях" в Україні дав Народний фронт: ЗА 88 % від загальної кількості депутатів.

"Євробляхи прийняті в першому читанні. Заради справедливості варто сказати, що ті хто найбільше на словах "підтримували" законопроект, то й дали найменше голосів. Але ж скільки було пафосу і писанини у фейсбуці. Сорочки на собі рвали, а по факту вихлопу 0. 

Коли Максим Бурбак (Maksym Burbak) з трибуни закликав своїх колег проголосувати за законопроект, так всі демонстративно вийшли з зали. 

І так: Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні дав Народний фронт: ЗА 88 % від загальної кількості депутатів.

Народний фронт - 88%
Батьківщина 25% 
Опоблок - 48%
БПП - 72% 
Самопоміч - 24%
Радикали - 71%

Це реальна статистика і показник ефективності роботи депутатів і фракцій. А то в нас виходить, що голосують одні, а на ефіри ходять, заклеюють всю Україну своєю рекламою - інші".

Дмитро Чигрин

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Власники «євроблях» напали на нардепа з Буковини під стінами Верховної Ради - відео

ДОВІДКОВО

Як відомо, в п'ятницю, 13 липня, депутати в першому читанні прийняли за основу закони Южаніної про розмитнення і акциз на авто, включаючи так звані євробляхи і інші б/у іномарки. Основні нововведення полягають в нових правилах розрахунку акцизу і впровадженні суворих штрафів для власників нерозмитнених авто.

Виступаючи в парламенті, прем'єр-міністр Володимир Гройсман публічно пообіцяв не застосовувати ніяких "репресій" до авто на єврономерах до законодавчого врегулювання цієї проблеми. Відзначимо, прийняття закону в першому читанні ще не означає, що мало не завтра почнуть діяти нові правила розмитнення і нові акцизи на автомобілі в Україні.  

Нові акцизи на розмитнення авто

Комітет пропонує 2 формули підрахунку акцизів: 50 євро для бензинових авто, 75 євро для дизельних. Цю ставку множать на коефіцієнт віку і коефіцієнт обсягу двигуна. Щоб визначити коефіцієнт двигуна, його обсяг необхідно розділити на 1000. Для розуміння, для 5-річного автомобіля з 2-літровим бензиновим мотором акциз складе 500 євро. На 40 євро дорожче вийде акциз на 4-річну дизельну машину з меншим об'ємом двигуна (1,8 л).

Якщо автомобіль новий, то коефіцієнт віку до нього не застосовується. При цьому акциз вважається за тією ж формулою. Відзначимо, крім акцизу також доведеться заплатити ПДВ (20% від вартості машини) і ввізне мито (10%).

Законопроектом №8488 вводиться обмеження на кількість автомобілів, які можна ввозити без грошового забезпечення. Згідно з документом нерезидент зможе без грошового забезпечення ввезти в режимі тимчасового ввезення тільки один автомобіль. Наступне ввезення буде платним, якщо авто не буде вивезено.

Крім того, передбачені збільшені в рази штрафи для власників прострочених "євроблях" та інших нерозмитнених авто. Зокрема, мова йде про терміни транзиту і його прострочення.

Порушення термінів реєстрації для транзитних авто:

більше 20 днів - 85 000 грн.

більше 30 днів - 170 000 грн.

Порушення режиму тимчасового користування автомобілем

більше 10 днів - 85 000 грн.

більше 30 днів - 170 000 долл.

Хто буде виписувати штрафи і відслідковувати прострочення? Раніше це було проблематично, а ось в недалекому майбутньому фіскали, митники та поліція зможуть легко обмінюватися інформацією про те, який автомобіль порушив митні правила, а який - ні. 

Автор довідки: Галина Струс. Джерело: https://znaj.ua/
1


КОМЕНТАРІ (1)

А голожопый почему не натиснул на зельону кнопочку?

avatar

бляха

16 липня 2018 14:32