Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні за зменшення податку на авто з Європи дав "Народний фронт", - джерело
Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні за розмитнення "євроблях" в Україні дав Народний фронт: ЗА 88 % від загальної кількості депутатів.
"Євробляхи прийняті в першому читанні. Заради справедливості варто сказати, що ті хто найбільше на словах "підтримували" законопроект, то й дали найменше голосів. Але ж скільки було пафосу і писанини у фейсбуці. Сорочки на собі рвали, а по факту вихлопу 0.
Коли Максим Бурбак (Maksym Burbak) з трибуни закликав своїх колег проголосувати за законопроект, так всі демонстративно вийшли з зали.
І так: Найбільшу кількість голосів у відсотковому співвідношенні дав Народний фронт: ЗА 88 % від загальної кількості депутатів.
Народний фронт - 88%
Батьківщина 25%
Опоблок - 48%
БПП - 72%
Самопоміч - 24%
Радикали - 71%
Це реальна статистика і показник ефективності роботи депутатів і фракцій. А то в нас виходить, що голосують одні, а на ефіри ходять, заклеюють всю Україну своєю рекламою - інші".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Власники «євроблях» напали на нардепа з Буковини під стінами Верховної Ради - відео
ДОВІДКОВО:
Як відомо, в п'ятницю, 13 липня, депутати в першому читанні прийняли за основу закони Южаніної про розмитнення і акциз на авто, включаючи так звані євробляхи і інші б/у іномарки. Основні нововведення полягають в нових правилах розрахунку акцизу і впровадженні суворих штрафів для власників нерозмитнених авто.
Виступаючи в парламенті, прем'єр-міністр Володимир Гройсман публічно пообіцяв не застосовувати ніяких "репресій" до авто на єврономерах до законодавчого врегулювання цієї проблеми. Відзначимо, прийняття закону в першому читанні ще не означає, що мало не завтра почнуть діяти нові правила розмитнення і нові акцизи на автомобілі в Україні.
Нові акцизи на розмитнення авто
Комітет пропонує 2 формули підрахунку акцизів: 50 євро для бензинових авто, 75 євро для дизельних. Цю ставку множать на коефіцієнт віку і коефіцієнт обсягу двигуна. Щоб визначити коефіцієнт двигуна, його обсяг необхідно розділити на 1000. Для розуміння, для 5-річного автомобіля з 2-літровим бензиновим мотором акциз складе 500 євро. На 40 євро дорожче вийде акциз на 4-річну дизельну машину з меншим об'ємом двигуна (1,8 л).
Законопроектом №8488 вводиться обмеження на кількість автомобілів, які можна ввозити без грошового забезпечення. Згідно з документом нерезидент зможе без грошового забезпечення ввезти в режимі тимчасового ввезення тільки один автомобіль. Наступне ввезення буде платним, якщо авто не буде вивезено.
Крім того, передбачені збільшені в рази штрафи для власників прострочених "євроблях" та інших нерозмитнених авто. Зокрема, мова йде про терміни транзиту і його прострочення.
Порушення термінів реєстрації для транзитних авто:
більше 20 днів - 85 000 грн.
більше 30 днів - 170 000 грн.
Порушення режиму тимчасового користування автомобілем
більше 10 днів - 85 000 грн.
більше 30 днів - 170 000 долл.
Хто буде виписувати штрафи і відслідковувати прострочення? Раніше це було проблематично, а ось в недалекому майбутньому фіскали, митники та поліція зможуть легко обмінюватися інформацією про те, який автомобіль порушив митні правила, а який - ні.
КОМЕНТАРІ (1)
А голожопый почему не натиснул на зельону кнопочку?
бляха
16 липня 2018 14:32