Депутат Ю.Ватаманюк питає, де гроші і де швейцарські тролейбуси?

Депутат Ю.Ватаманюк питає, де гроші і де швейцарські тролейбуси?

28.02.2013, 21:42

Як кажуть, не пройшло і півроку, як в Чернівцях з»явився тролейбус  шведського виробництва «Volvo». Гроші на придбання тролейбусів іноземного виробництва вже давно були проплачені авансом і у депутатів від опозиції цілком природно виникло запитання, де гроші і де, власне, тролейбуси.  Відповідь цілком зрозуміла – в Швейцарії. Так воно і вийшло. Перераховані платежі на суму 750 тисяч гривень за три швейцарських тролейбуси так назад і не повернулись, а тролейбуси до Чернівців так і не доїхали.  Як поінформував начальник тролейбусного управління Іван Іванічек, тролейбуси, які мали бути відправлені в Чернівці, чомусь досі працюють в м. Лозанна в Швейцарії. А для чого направлявся в Швейцарію у відрядження Іванічек, за які кошти, з якою метою, який результат поїздок? Незрозуміло.  Чому з червня 2012 року, коли були перераховані гроші за три швейцарських тролейбуси, до цього часу місто не отримало ні тролейбусів ні грошей,  адекватної відповіді від керівників міста та ЧТУ не отримано.

Але в Чернівцях був помічений тролейбус вже шведського виробника, який курсує маршрутом №2 (до речі, фото цього тролейбусу майже півроку було розміщено на сайті фірми-постачальника Бусхантел Україна з метою продажу за ціною 0,10 $  http://bushandel.com.ua/trolleybuses/detail/16-volvo-b10m-.html )                 

Тепер пан Іванічек говорить про те, що замість одного  тролейбуса вітчизняного виробництва  можна купити аж 7 шведських. Я з ним повністю погоджуюсь, можливо навіть більше, адже за умовами договору, термін поставки товару повинен був відбутись не пізніше 31 липня 2012 року. Виходячи з умов договору, термін поставки тролейбусів прострочений на  7 місяців, а тому фірма-постачальник, яка не виконала своїх  зобов»язань відповідно умов договору, повинна сплатити Чернівецькій міській раді штрафів та пені на суму близько 300 000 грн. (Питання до секретаря ради – що було зроблено для повернення коштів та стягнення пені та штрафів за не виконання умов договору?)  Також цікавить питання щодо вартості «Volvo» та його сертифікації  і, нйголовніше, на підставі якого договору та за яку суму придбано вказаний тролейбус? Можливо, ця ситуація з укладенням договору про закупівлю тролейбусів без проведення тендеру, конкурсу та розуміння ціноутворення вартості тролейбусів на суму більше мільйона гривень за постачання швейцарських тролейбусів, які були у використані  зацікавить  правоохоронні органи.  Насправді, якщо добре пошукати, то ціна подібних тролейбусів може бути в кілька разів меншою, так на сайті голландської фірми ТраксТрадекс за аналогічний тролейбус «Volvo» В10М початкова ціна складає 6 500 євро. http://www.trucktradex.co.uk/volvo-b10m-trolley_438236.htm

Також  звертаю увагу депутатів та чернівчан як вирішують проблему пасажироперевезення в сусідній Вінниці - Муніципалітетом Цюріха (Швейцарія)  безоплатно передано Вінниці 105 трамваїв, що вже були в експлуатації.  «Більш того, Меморандумом про співробітництво передбачено забезпечення підприємства великою кількістю запасних частин, яких повинно вистачити на 10 років подальшої експлуатації. Проводиться також робота з капітального та поточного ремонту трамвайних колій, які адаптуються саме під подаровані трамваї»

Отже напрошується висновок, чи випадково так бездарно керують комунальним господарством наші  очільники, чи в їхніх діях є певний корисливий момент. Бо при бажанні  можна і безкоштовно отримати іноземну техніку, але тоді не потрібні фірми-посередники, та й не вийде завищити ціну  в десятки разів за іноземний металобрухт. Який утилізувати в тій же Швейцарії  виходить  дорожче , ніж відправити за кордон в ті ж самі Чернівці. Добре, що тут є такі добрі та щедрі керівники, які готові заплатити за неіснуючі тролейбуси сотні тисяч бюджетних коштів. А потім і не з»ясовувати , куди  поділись і гроші, і тролейбуси.

Прошу вважати мій виступ зверненням до прокурора області Петра Коваля з проханням розібратись в цій ситуації.

Депутат Ю.Ватаманюк питає, де гроші і де швейцарські тролейбуси?

1