Завищені суми на ремонт старих автомобілів, незаконні зарплати окремим працівникам, переплати підрядникам та порушення тендерних процедур: КП, яке надає транспорті послуги Чернівецькій ОДА,  допустило фінансових порушень на понад мільйон гривень

Завищені суми на ремонт старих автомобілів, незаконні зарплати окремим працівникам, переплати підрядникам та порушення тендерних процедур: КП, яке надає транспорті послуги Чернівецькій ОДА, допустило фінансових порушень на понад мільйон гривень

30.04.2020, 10:17

Ревізією КП «Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад» виявлено фінансових порушень на суму 1,2 млн грн

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області провело ревізію КП «Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад».

Варто зазначити, що одним з основних видів діяльності підприємства є надання транспортних послуг облдержадміністрації, обласній раді, їх підрозділам та іншим організаціям. Для цього використовується автотранспортний парк, що налічує 34 одиниці транспортних засобів, з яких 96% випущені більш як 15 років тому, зокрема 56% – понад 20 років тому. Як наслідок, підприємство витрачає значні суми коштів на ремонт автотранспорту. До того ж вартість ремонту окремих транспортних одиниць сягала 118–208 тис. грн, а загалом за 2018–2019 роки витрачено на ремонт транспорту 1352,1 тис. гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Буковині обласну владу обслуговують 150 автомобілів

Загалом ревізією виявлено фінансових порушень на 1252,6 тис. грн, з них незаконних витрат та недостач коштів та майна на 604,6 тис. гривень.

Про це BukNews повідомили в Управлінні  Західного  офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області.

Підприємство незаконно витрачено 526,1 тис. грн на виплату окремим працівникам заробітної плати. Зокрема, 18 працівникам підприємства надавалася премія в розмірах, що перевищували визначений колективним договором максимально допустимий рівень, 21 працівнику нараховано та виплачено матеріальних допомог на суми, що перевищували один посадовий оклад, 14 працівникам понад розміри, визначені колдоговором, установлено доплати за розширення зони обслуговування та 3 працівникам – за високу професійну майстерність.

Через внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт з ремонту приміщень адмінбудівлі обласної ради та облдержадміністрації підприємство було зайво сплачено підрядній організації 48,6 тис. гривень.

Без застосування визначених законодавством процедур закупівель (не на конкурентних засадах) підприємство впродовж 2019 року закупляло автотранспортних послуг на 491,2 тис. грн. Під час закупівлі автотранспортних засобів та вишки автомобільної переможцями визнано учасників, пропозиції яких не відповідали вимогам тендерної документації.

Під час ревізії встановлено недостачу 6 куб. м дров на суму 4,8 тис. грн. З обліку підприємства необґрунтовано списано 34 куб. м дров на суму 20,7 тис. грн. за дні, коли опалювальний період вже було завершено або ще не розпочато (під час ревізії виявлено дрова та відображено як лишки).

Виявлено випадки списання пально-мастильних матеріалів, запасних частин без відповідних обгрунтувальних документів та понад встановлені норми недостачі пального загалом на 3,9 тис. грн, а також інші фінансові порушення.

Під час ревізії відшкодовано втрат фінансових і матеріальних ресурсів на 53,5 тис. грн. та усунуто інших фінансових порушень на 101,5 тис. грн. За результатами ревізії підприємству надіслано вимоги про усунення виявлених порушень. На 4 осіб складено протоколи про адмінправопорушення з фінансових питань та на 3 – про порушення законодавства про закупівлю. Матеріали ревізії передано для розгляду до правоохоронних органів.

 

1