Міжнародні автомобільні пункти пропуску «Красноїльськ», «Дяківці» мають бути облаштовані до кінця 2017 року

Міжнародні автомобільні пункти пропуску «Красноїльськ», «Дяківці» мають бути облаштовані до кінця 2017 року

27.06.2017, 18:42

До кінця 2017 року повинні завершитись наступні з них: «Облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску «Красноїльськ», «Дяківці», «Попередження і захист від паводків у верхній частині басейнів річок Сірет та Прут шляхом впровадження сучасної системи моніторингу з автоматизованими станціями – EAST AVERT», «Використання європейського досвіду по боротьбі з ерозією ґрунтів», «Безпечний туризм у горах Буковини».

ДОВІДКОВО:

 «Облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску «Красноїльськ», «Дяківці»»

З метою вирішення питання облаштування пунктів пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус», «Дяківці – Раковець» вкінці 2013 року підписано грантову угоду для реалізації проекту транскордонного співробітництва «Облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску «Красноїльськ», «Дяківці», який включено до списку великомасштабних проектів для фінансування коштами Спільної операційної програми «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013» Європейського інструменту сусідства та партнерства. Загальний бюджет проекту становить 3,5 млн. євро.

Заплановані у рамках проекту роботи виконано на 75%.

Спільний моніторинговий комітет Програми погодив Адендум №6 щодо продовження терміну реалізації проекту до 31.12.2017.

18 квітня 2017 року відбувся виїзд аудиторів, представників ДФС України та Спільного технічного секретаріату Програми на пункти пропуску «Красноїльськ» та «Дяківці» з метою підготовки звіту для Єврокомісії щодо стану реалізації проекту.

 «Попередження і захист від паводків у верхній частині басейнів річок Сірет та Прут шляхом впровадження сучасної системи моніторингу з автоматизованими станціями – EASTAVERT»

У рамках Спільної операційної програми «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013» Європейського інструменту сусідства та партнерства у області реалізується проект «Попередження і захист від паводків у верхній частині басейнів річок Сірет та Прут шляхом впровадження сучасної системи моніторингу з автоматизованими станціями – EAST AVERT». Загальний бюджет проекту становить 4 млн. євро.

Станом на 01.06.2017 заплановані заходи у рамках проекту виконано. 09 червня 2017 року відбулася презентація результатів проекту за участю усіх виконавців.

Враховуючи наявну економію коштів, Дністровсько-Прутським басейновим управлінням водних ресурсів ініційовано проведення додаткових робіт у рамках проекту.

На цей час на розгляд спільного моніторингового комітету Програми винесено питання затвердження Адендуму № 6 щодо додаткових заходів за проектом та продовження терміну його реалізації до 31.12.2017.

 Використання європейського досвіду по боротьбі з ерозією ґрунтів

Проект «Використання європейського досвіду по боротьбі з ерозією ґрунтів» у раках Спільної операційної програми «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013» ЄІС завершено 23.12.2016. Загальний бюджет проекту становить 1 172 387 євро.

На цей час проведено комплексний аудит та підготовлено фінальний звіт по проекту, який буде подано до Спільного Технічного Секретаріату до 30 червня 2017 року.

 Безпечний туризм у горах Буковини

Проект «Безпечний туризм у горах Буковини» у рамках Спільної операційної програми «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013» ЄІС фактично завершено 21.07.2015. Загальний бюджет проекту становить 105 642,20 євро

На цей час вирішуються питання щодо проведення фінальних розрахунків між відділом туризму облдержадміністрації та Сучавською повітовою радою.

1


КОМЕНТАРІ (1)

Уточнение по Красноильску, Дяковцам:

1. Аддендум на продление Грантового контракта до конца 2017 года еще не подписан.

2. Аудит проводился представителем проектной организации, которая в 2012 году осуществляла проектирование аэропорта "Львов". Строительные работы выполняло тогда ООО "Энергомонтажвентиляция", которая сейчас, является генподрядчиком (строит) эти два пункта пропуска. Мистика, правда? ))

3. Даже если эти ПП (пункты пропуска) и когда-нибудь достроят, к ним ВООБЩЕ нет подъездных дорог (грунтовка, когда дожди - ужас).

4. Генподрядчик проводил строительство по пректно-сметной документации, которая НЕ былы согласованы с донорами (ЕС). Сумма первоначальных договоров генподряда - примерно 43 млн.грн., а строительные работы (на 75 или 80%) проводятся по упоминаемым ПСД, примерной стоимостью (итоговой) - БОЛЕЕ 110 млн.грн. )))))

5. ГФС не подписала Акты и не оплатила еще ни одной гривны за "выполненные" работы..

6. Реализация данных проектов, должна была завершиться еще в декабре 2014 года, но постоянно переносилась по бюрократическим/коррупционным/глупым/непрофессиональным причинам.

7. Сроки действия договоров генподряда, закончились в декабре 2015 года. Как строились ПП - опять же, вопрос из области мистики )))

Это если очень кратко ))

avatar

Сергей

28 червня 2017 20:23