На Буковині черга за дешевим бензином по 43 грн розтягнулася на кілька кілометрів: киянин припустив, що проблеми з пальним на АЗС створено штучно (+ відео)

На Буковині черга за дешевим бензином по 43 грн розтягнулася на кілька кілометрів: киянин припустив, що проблеми з пальним на АЗС створено штучно (+ відео)

15.05.2022, 21:31
У мережі показали чергу до заправки у місті Кіцмань, яка розтягнулася на кілька кілометрів.

Відео оприлюднили у спільноті Активна Кіцманщина.

На відео видно, що черга стоїть до заправки АЗС ''АNP'. Очікувало майже сотня автівок.

Користувачі стверджують, що 15 травня на цю заправку у Кіцмані бензин А-95 привезли за ціною 43 гривні. Зважаючи на значно вищі ціни на пальне та його дефіцит, черга розтягнулася на кілька кілометрів.

 
Нагадаємо, кілька днів тому киянин Vadim Labas припустив, що проблеми з пальним на АЗС створено штучно  
 
Пив каву сьогодні на одній іменитій заправці. Переді мною в черзі стояв військовий, просив заправити хоча б на 10 літрів за готівку, чи банк. Показував посвідчення, був у формі, зі зброєю і було зрозуміло, що йому дуже потрібна хоч пару літрів пального. На всі прохання отримував відповідь від касирши “немає, не можу, чекайте коли з’явиться”. Через 10 хвилин, по талонам, якийсь чоловік залив чотири каністри по 20 літрів. Ще через 10 хвилин, якийсь модний хлопчик, відкинув фішку біля колонки, спокійно, по знаймоству заправив повний бак за готівку. Ще через 10 хвилин заправка відкрилась на пару годин ( саме на певний час, а не на наявність ) розливаючи з обмеженням 10 літрів для звичайних смертних людей.
 
Я вирішив трохи глибше вивчити це питання і набрав пару знаймоих шнирів. Шнирі — це такі люди, які завжди крутяться в різних колах і вирішують будь які питання. Від всіх них я отримав одну і ту ж відповідь : “Бензин? Дизель? Сколько тебе нужно? Та хоть миллион литров. Заправки забиты до полного. Но цена….”
 
Купити мільон літрів можна по ціні від 55 до 70 грн. Але заправляти на азс тільки по талонах чи карточках. Це оптова ціна. Пояснюється це тим, що на роздрібну ціну стоіть обмеження, і по такій ціні заправки продавати не хочуть. А от на опт обмеження немає, тому ти можеш купити скільки тобі треба по той ціні, яка вигідна заправкам. Ці “годинні” акції продажу пального для звичайних смертних — це зображення якоїсь діяльності для тримання напруги на певному рівні.
 
Я не буду писати, що це наслідок тупого керівництва країни. Бо це не так. Це наслідок перебування п@#$расів у владних кабінетах.
 
Я ніколи не повірю, що така схема централізовано створилася на всіх азс одночасно. Навіть якщо це так, то це монопольна змова, яку держава не повинна допускати. Але ставити обмеження націнки на роздріб і не ставити таке обмеження на опт — це геніальна ідея змови корупціонерів. І як бачимо ця схема дуже чудово працює.
 
Радий за того, хто добре заробляє на проблемах держави і громадян. Добра йому, добра.
 
Як і добра чудовій дівчині на заправці KLO. Яка залила по знайомству повний бак за готівку модному хлопчику і не дала навіть літра пального військовому.
 
Хотілось би написати, що серед нас живуть п@#$раси. Але вірніше написати : ми живемо серед п@#$расів.
 
Джерело: Автор Vadim Labas
 
ДОВІДКОВО:
 
Наразі запасів бензину в Україні вистачає на п’ять днів, дизелю – на три.

Про це повідомила міністерка економіки Юлія Свириденко на засіданні уряду, пише Радіо Свобода.
 
Вона назвала питання постачання пального другим за важливістю після постачання озброєння

Зокрема, у березні й квітні Київ провів переговори з головними постачальниками палива в Євросоюзі для їхньої переорієнтації на український ринок, а також домовився з сусідніми державами про скасування дозволів на в’їзд цистерн для доставки пального.

"Якщо ми в березні завозили 35 тисяч тонн залізницею, у травні очікуємо, що це буде 180 тисяч тонн. Автомобільним транспортом збільшили завезення в 15 разів. Якщо ми в березі завозили лише п’ять, у травні плануємо не менше 85. Річковим транспортом – збільшення в п’ять разів… Також ми домовилися про реверс трубопровідним транспортом. Вчора була досягнута домовленість з Угорщиною, що 35 тисяч тонн на місяць ми будемо отримувати як держава, є можливість збільшення обсягу до 50 тисяч тонн на місяць", – відзвітувала Свириденко.

За її оцінками, до кінця травня Україна отримає 350-360 тисяч тонн пального з нових логістичних маршрутів, тобто добовий обсяг імпорту в травні зросте з 4 тисяч до 11-12 тисяч тонн.
 
"Ми дивимось на дані по середньодобовому споживанню, який сьогодні становить 13 тисяч тонн, що ми практично повністю обсяг імпорту зможемо спрямувати на внутрішнє споживання. Проте є важливий нюанс. Це запаси. Сьогодні ми маємо запаси на п’ять днів, запаси по дизелю – на три дні. А в нас при нормальній бізнес-моделі операторів ці запаси мають складають 15 днів щонайменше. Коли ми зможемо накопичити залишки операторів до 15 днів, питання про черги зніметься саме собою, у нас черг не буде і дефіциту не буде", – пояснила Свириденко.

Міністерка зазначила, що одним із джерел поповнення запасів буде вилучення російського та білоруського палива, яке було завезене до України до 24 лютого і перебуває під арештом.

За прогнозом Мінекономіки, в травні очікується споживання 300 тисяч тонн дизелю та 120 тисяч тонн бензинів. Свириденко стверджує, що такий обсяг імпорту вже законтрактований українськими мережами, залишилося вчасно завезти його в Україну.

Водночас Свириденко застерегла окремих операторів ринку пального від завищення цін на пальне, назвавши це спекуляцією.

"Ми хочемо звернутися до недобросовісних гравців: у країні де війна і ми розцінюємо такі недобросовісні дії як мародерство. Уряд надав повноваження обласним військово-цивільним адміністраціям контролювати встановлення цін і ми будемо жорстко реагувати на такі спекуляції", – пообіцяла вона.
 
Частково використано матеріали molbuk.ua

Нам потрібна ваша підтримка –  ПІДТРИМАЙТЕ BUKNEWS???????? благодійним внеском. 
1