Іван Рибак нагадав про потребу ремонтувати гірські дороги Вижницького, Путильського та Сторожинецького районів за кошти від митного експерименту

Іван Рибак нагадав про потребу ремонтувати гірські дороги Вижницького, Путильського та Сторожинецького районів за кошти від митного експерименту

18.08.2018, 22:25

Про це народний депутат України Іван Рибак сказав під час ефіру у студії 112 каналу. 

- У Києві розпочинається ремонт Шулявського шляхопроводу, на який виділено 850 мільйонів гривень. Коли у лютому 2017 року обвалилася частина його бетонної огорожі, я став випадковим свідком тих подій. Тоді обійшлося без жертв. Постраждали тільки три автомобілі, які були припарковані під мостом. Сьогодні він укріплений металевими конструкціями, які є достатньо нестійкими. Тому стан цього мосту є досить критичним і дійсно потребує термінового проведення капітального ремонту. Адже в будь-який момент він може нанести великої шкоди. І не тільки фінансової, але й здоров’ю або життю людей.

Ми вже побачили, що нещодавно відбулося в італійському місті Генуя, де через раптовий обвал мосту загинули десятки людей. Тому такі трагічні приклади мають повчати нас вчасно приймати запобіжні заходи та проводити ремонтні роботи, щоб вберегти людські життя та запобігти лиху. Адже на сьогоднішній день в українській столиці проблема існує не тільки через стан Шулявського шляхопроводу. Капітального ремонту потребують ще три мости – Північний, Південний та міст-Метро. Також в аварійному стані ще низка інших шляхопроводів.

Але така критична картина виходить далеко за межі столиці України. Зокрема, у моєму виборчому окрузі на Буковині ситуація мало відрізняється від ситуації у Києві. Більше того, в деяких місцях вона є набагато гіршою. Так сталося, що у 2008-2010 роках Чернівецька область постраждала від жахливих повеней. І до сьогодні у гірських населених пунктах Вижницького, Путильського та Сторожинецького районів багато автошляхів та мостів знаходяться у критичному стані, а подекуди - вони зовсім відсутні. На жаль, за 10 років ці мости не відновлені і люди вимушені користуватися тимчасовими переходами. І це при тому, що Чернівецька область є учасником митного експерименту, відповідно до якого 50% коштів від перевиконання плану митницею повинні йти на капітальний ремонт дорожньої інфраструктури області.

Але інтереси горян, які і так змушені долати великі відстані гірською територією, щоб дістатись до шкіл, до лікарень, до роботи або магазинів, чомусь не беруться до уваги. Наприклад, на Путильщині у всьому районі тільки 27 км дороги мають асфальтне покриття. Всі інші – це ґрунтові дороги, які в кращому випадку вкриті гравієм. А це території Карпатського регіону, який має шалений туристичний потенціал. Та без приведення до ладу дорожньої інфраструктури ні турист, ні інвестор сюди не прийде. Тому розуміючи це, буду надалі продовжувати відстоювати інтереси місцевих жителів на рівні Києва та привертатиму увагу Уряду до їх потреб, - сказав Іван Рибак

1