'Фейки ляльководів' про передачу земельної ділянки тролейбусного управління під забудову чи наведення порядку:  що насправді стоїть за подіями в ЧТУ?

"Фейки ляльководів" про передачу земельної ділянки тролейбусного управління під забудову чи наведення порядку: що насправді стоїть за подіями в ЧТУ?

15.04.2021, 21:14

Стурбованість принципами формуванням управлінської команди у Чернівцях висловив народний депутат двох скликань Максим Бурбак.

Такий прогноз народний депутат двох скликань висловив у програмі «Постфактум» на каналі ТВА.

- Тепер щодо можливого скорочення понад сотні працівників тролейбусного управління. Ми хіба бачили хоча б одну стратегію? Це ніби карти відкривають по одній. І це – відверте мавпування центральних процесів і технологій, коли вкидують у ЗМІ і дивляться: проковтнули – можна робити, ні – не можна, - висловив припущення народний депутат двох скликань Максим Бурбак. -  Тому головне завдання керівника тролейбусного управління, яке він зможе реалізувати впродовж півроку – це продаж з аукціону або ж передача земельної ділянки на Проспекті Незалежності, яка ідеально підходить для забудови, де є всі комунікації – будуй, заробляй, а потім можна йти на пенсію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Територію тролейбусного депо на проспекті Незалежності терміново готують до забудови?

Водночас начальник Чернівецького тролейбусного управління Петро Продан пояснив ситуацію зі скороченням та звільненням працівників підприємства.

Відповідне відеозвернення Петро Продан розмістив на своїй сторінці у Фейсбук, пише https://acc.cv.ua/

«Управлінські заходи, проведені на підприємстві, щодо наведення фінансової дисципліни і контролю змушують ляльководів придумувати нові «фейки» про ЧТУ. Робиться це виключно для розхитування ситуації і формування негативної думки про те, що на підприємстві хаос, порушуються права, і ЧТУ немає жодної перспективи, - резюмує Петро Продан. - Цього разу придумали казку про приватизацію ЧТУ. Наголошую, комунальні підприємства відповідно до законодавства приватизації не підлягають. Не треба це підприємство доводити до банкрутства, воно вже банкрут. Станом на 1 січня 2020 року воно мало збитки у розмірі 30 млн. грн. Тому все те, що відбувається навколо ЧТУ, є зрозумілою реакцією незадоволених на ті позитивні зрушення у бік оптимізації і зменшення збитків»

За словами керівника тролейбусного управління, підприємство працюватиме у штатному режимі і надаватиме послуги з перевезення пасажирів, не зважаючи на інформаційну кампанію, спрямовану проти нього. 

1