Для подальшого розвитку міжнародного аеропорту «Чернівці» не потрібно чекати державно-приватного партнерства, - нардеп

Для подальшого розвитку міжнародного аеропорту «Чернівці» не потрібно чекати державно-приватного партнерства, - нардеп

12.11.2018, 18:16

Таку думку висловив народний депутат України Максим Бурбак у коментарі   www.buknews.com.ua

- Ще одного фермера на чолі такого високотехнологічного підприємства, яким є аеропорт, Чернівці точно не витримають. Мусимо зробити усе від нас залежне, щоб аеропорт розвивався. Не можемо допустити, щоб наші славні Чернівці перетворилися на хутір. Це не значить, що я не розумію важливості села, але у міста інші завдання.  Ми пам’ятаємо, що сталося з аеропортом, коли Михайлішин призначив керувати підприємством не фахівця, а колишнього правоохоронця: закрили всі рейси. Тепер Продан і запроданці намагаються примазатися до усіх добрих справ, зроблених Каспруком, народними депутатами України. Цим людям потрібно себе якимось чином легітимізувати, тому вони вигадують різноманітні приводи. Домовляються про державно-приватне партнерство на базі аеропорту. У мене одразу виникає питання, а хто буде цим приватним партнером?  Конкретний приклад державно-приватного партнерства у Чернівцях – це «Льодовий майданчик», податки не сплачує… І це усього лише чернівецький підприємець. А уявіть собі, що у приватне партнерство з чернівецьким аеропортом зайдуть справді серйозні люди, які через якісь суди повирішують, що Чернівецька міська рада вже нічого до того аеропорту не має.

- А вас не бентежить той факт, що через діяльність у Чернівцях нинішніх самозванців, яких пов’язують з одіозним проросійським олігархом, злітно-посадкова смуга чернівецького аеропорту, якою повинні користуватися в тому числі українські військові літаки, потрапить до рук людини Фірташа? Це питання національної безпеки. Під час виступу на урочистостях з нагоди 100-ліття Буковинського  народного віче Арсеній Яценюк, на прикладі подій у Чернівцях,  не дарма застеріг від можливого реваншу проросійських сил в Україні загалом, - сказав народний депутат України Максим Бурбак

- Насправді для подальшого розвитку міжнародного аеропорту «Чернівці» не потрібно чекати  консультантів Міжнародної фінансової корпорації. Перш ніж говорити про державно-приватне партнерство на базі аеропорту із залученням консультантів IFC, можливо, варто згадати про 100 мільйонів гривень, які чекають в Державному бюджеті України для продовження і ремонту злітно-посадкової смуги. Ці кошти лежать там без зусиль Продана і International Finance Corporation. Бо українським урядом ухвалено Державну програму розвитку регіональних аеропортів. Для того, щоб отримати ці кошти міській раді потрібно підписати з міністерством інфраструктури відповідний меморандум про передачу злітно-посадкової смуги до державної власності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропорт "Чернівці" розвиватимуть на основі державно-приватного партнерства

1