Чернівчани далі отруюватимуть чернівчан

Чернівчани далі отруюватимуть чернівчан

03.06.2018, 11:00

На відміну від Німеччини, в Україні нещодавно ухвалили Закон "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрацію транспортних засобів" — з метою посилення адаптивної можливості та поетапного запровадження в Україні міжнародних екологічних вимог до транспортних засобів.

Цим документом набрання чинності екологічними нормами Євро-6 для всіх категорій транспортних засобів було перенесено з 1 січня 2018 року аж на 1 січня 2020-го. І, схоже, це ще не межа.

Про це йдеться у публікації газети "Дзеркало тижня" Що обурює німця, то корисно українцеві?. Автор - Василь Садохін.

Тим часом, Федеральний адміністративний суд у Лейпцигу дозволив органам самоврядування Німеччини запроваджувати заборону на рух дизельних авто. Тобто екологи з організації Deutsche Umwelthilfe (DUH) таки домоглися свого.

Їм знадобилося менше року судових проваджень, щоб довести: навіть найрозвиненіша країна Європи Німеччина має серйозні проблеми із забрудненням повітря, особливо у великих містах. Там викиди в атмосферу шкідливих речовин перевищують допустимі норми вже багато років поспіль.

Суд визнав, що все це шкодить здоров'ю людини й призводить до зростання захворювань серцево-судинної та дихальної систем і навіть до збільшення смертності

Німецький споживач уже не хоче купувати авто нижче за Євро-5 і до осені 2018 року очікує нового модельного ряду (який відповідає стандарту Євро-6 не тільки в лабораторних умовах, а й на дорогах), поки що утримуючись від купівлі дизельних автомашин. 

Усе йде до того, що незабаром у Німеччині без екологічного маркування неможливо буде в'їхати в міста на дизельному авто. Уже нині в центр багатьох німецьких міст заборонено в'їзд автомобілів без зеленої віньєтки, що відповідає стандарту Євро-4. І вже незабаром там обіцяють запровадити нову, уже синю, віньєтку для лобового скла, що відповідає більш суворому екологічному стандарту Євро-6.

Після рішення суду Лейпцигу жителі ФРН уже почали масово позбуватися автомобілів, що працюють на важкому паливі. Основні напрямки експорту секонд-хенд дизелів — Румунія, Польща, Чехія, Болгарія та інші східноєвропейські країни... Серед споживачів дизельного секонд-хенду і Україна — 2017 року було завезено вдвічі більше таких автомобілів, ніж 2016-го.

Зате в Україну останнім часом можна заїхати на авто з неукраїнськими номерами, не розмитнивши (отже, нічого не сплативши в держбюджет), і потім труїти жителів міст європейської України вихлопами СО2 цілком безоплатно. І що маємо в результаті? Старий, який абсолютно не враховує екології, автопарк, а ще — масовку з автомобілів на іноземних номерах 10—30-річного віку.

Ось і виходить: що шкідливо німцям та американцям, то цілком підходить українцям... Перенесення в Україні на 1 січня 2020 року запровадження екологічних норм Євро-6 для транспортних засобів цьому "своєчасна" підмога.

Джерело: https://dt.ua/business/scho-oburyuye-nimcya-to-korisno-ukrayincevi-277501_.html

1