Бюджетний комітет чекає на повернення розуму у стіни Чернівецької ОДА: через прорахунки місцевих чиновників область  може втратити понад 150 млн грн на ремонт доріг

Бюджетний комітет чекає на повернення розуму у стіни Чернівецької ОДА: через прорахунки місцевих чиновників область може втратити понад 150 млн грн на ремонт доріг

28.06.2018, 19:48

Чернівецька область потрапила у перелік регіонів, які найбільше відстають від лідерів за темпами використання коштів від митного експерименту та субвенції з держбюджету, призначених на ремонт та будівництво доріг. Згідно оприлюдненою у червні 2018 року інформацією, Чернівецька область використала для ремонту лише 8% наявних коштів.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що така ситуація є ганебною. І це – персональна відповідальність керівництва областей. За словами міністра, дороги в областях – це обличчя керівників цих областей. «Ті області, які зривають або гальмують процес відновлення доріг і не використовують цільові кошти, будуть позбавлені цих надходжень. Гроші будуть передані в ті регіони, які хочуть і можуть ремонтувати дороги. І тоді нехай місцеві керівники виходять до людей і пояснюють, чому вони залишили область і людей без доріг. Ми свою роботу робимо, але і ви робіть свою», - заявив Володимир Омелян.

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чернівецька область серед аутсайдерів за темпами ремонту доріг, - Омелян

Інформацію про можливу втрату Буковиною цих коштів підтвердив народний депутат України Максим Бурбак. Неспроможність правильно визначити інфраструктурні пріоритети, ухвалення неправильних управлінських рішень може призвести до втрати регіоном понад 150 мільйонів гривень, отриманих для ремонту доріг за наслідками митного експерименту.

-        Усі чули заяву народного депутата України Івана Рибак про те, що він якимось чином вплинув на голову Чернівецької ОДА Олександра Фищука, з яким нібито домовився про розподіл цих коштів. Можливо, для когось вже розпочалися вибори, тому хтось вирішив, що всі дороги Чернівецької області зосереджені тільки у Путильському і Вижницькому районах. Я не буду з цим сперечатися: дороги у цих гірських районах справді потребують ремонту, але я теж хотів би, щоб їх ремонтували на умовах співфінансування робіт з місцевих бюджетів, - сказав Максим Бурбак

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рибак переконав Фищука передбачити більше грошей на ремонт доріг у Путильському, Вижницькому, Сторожинецькому та Кіцманському районах

-        Не знаю, хто з ким про що і як домовлявся, але парламентський Комітет з питань бюджету наразі погодив розподіл тільки понад 20 з майже 170 мільйонів гривень. Кошти виділено на два об’єкти на Путильщині, які потребують негайного ремонту. Понад 150 мільйонів гривень, які не використано, будуть повернуті у державний бюджет і розподілені з розумом. Питання знову розглядатиме Бюджетний комітет парламенту, який чекає на повернення розуму у стіни Чернівецької ОДА. Якщо цього не трапиться, Чернівецька область втратить решту коштів від митного експерименту на ремонт доріг.    

-        Особисто я завжди був прихильником того, щоби кошти направляли на інфраструктурні об’єкти, які працюють на користь усієї області. А не просто розподіляли їх поміж виборчими округами народних депутатів України. Якщо зараз ми успішно будуємо дорогу з Хотина до Чернівців, то, можливо, за решту суми краще  доробити дорогу з Чернівців до Порубного? Тоді через всю Чернівецьку область нарешті проляже нова, європейського рівня траса, яка стане її візитівкою. І тоді щонайменше половина туристів, які перетинають Чернівецьку область на автомобілях,  перестануть нарікати на погану якість дороги міжнародного значення. 

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Максим Бурбак: Не мені одному цікаво як нардеп Іван Рибак вплинув на рішення голови Чернівецької ОДА Фищука щодо розподілу грошей від митного експерименту на ремонт доріг

 -        Наразі вже завершено тендерні процедури на закупівлю «Будівництво вантажної ділянки міжнародного автомобільного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Порубне» Чернівецької митниці ДФС. Прикро, що це не зробив колишній голова ДФС в Чернівецькій області Михайло Сеничак. Роботи тут розпочали ще 2008 року і потім закинули.    Нині на будівництво вантажної ділянки з бюджету виділили понад 90 мільйонів гривень. Ця сума з тих десяти відсотків коштів понадпланових митних надходжень, які митний експеримент одразу передбачав для розбудови інженерної інфраструктури митниць.

-        Щодо добудови пунктів пропуску «Красноїльськ», «Дяківці», то нині затримка тільки у нашій готовності відзвітувати за вже витрачені на їхнє будівництво коштів перед нашими європейськими партнерами. Усі розмови обласної влади про готовність  знайти місцевих спонсорів, готових вкласти кошти у їхню добудову, це нонсенс! Розумію, що ці гіпотетичні спонсори готові були би обладнати і метр кордону для власних потреб,  але такого не може бути. Ніхто, крім держави, може бути спонсором добудови пунктів пропуску на Державному кордоні! - сказав Максим Бурбак. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іван Мунтян запитав у Парубія і Клімкіна, чому центр не завершує реконструкцію пунктів пропуску «Дяківці» та «Красноїльськ»

ДОВІДКОВО: 

21 червня у Києві у міністерстві інфраструктури України обговорювалися проблемні питання щодо об'єктів, які реалізуються в рамках бюджетних програм відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», у рамках «митного експерименту», а також використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Окремо за участю міністра інфраструктури України Володимира Омеляна обговорено проблемні питання з організації державних закупівель ремонтно-будівельних робіт та утриманню дорожньої мережі.

Як повідомив перший заступник голови Чернівецької ОДА Михайло ПавлюкЧернівецькою облдержадміністрацією затверджений, Укравтодором погоджений Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році обсягом фінансування 140,018 млн.грн. Із 46 об'єктів Переліку 10 перехідних з 2017 року 46,1 млн.грн., 35 об'єктів в стадії проведення закупівель робіт, з яких по 21 укладено угоди з підрядними організаціями на виконання робіт в сумі 70,4 млн.грн. Станом на 18.06.18 р. на 18 об'єктах роботи розпочаті (орієнтована вартість виконання 30 млн.грн.), в т.ч. на 8 завершено, (орієнтована вартість виконання 22,5 млн.грн.).

Остаточне завершення процедур закупівель очікується в продовж червня місяця поточного року, що дасть можливість у перспективі своєчасно й якісно завершити роботи.

1


Додати коментар

Увійти через профіль для можливості залишати авторизовані коментарі.