Бурбак пообіцяв підтримку від 'Народного фронту'  інноваційному розвитку транспортної галузі України

Бурбак пообіцяв підтримку від "Народного фронту" інноваційному розвитку транспортної галузі України

21.06.2018, 19:34

21 червня 2018 року в Міністерстві інфраструктури відбулась розширена нарада під головуванням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна щодо ходу відновлення автошляхів в Україні. 

Згодом широкому загалу було представлено Основні положення Транспортної стратегії 2030. 

Зараз на презентації Транспортної стратегії 2030. Цікаво і вірю, що здійсненно. Тому що фракція Народний фронт, як локомотив реформ і основа цього парламенту, підтримає інноваційний розвиток транспортної галузі України, - поділився враженнями від почутого народний депутат України Максим Бурбак. 

Основні положення Транспортної стратегії 2030 доступні за посиланням: https://mtu.gov.ua/files/projects/str.html

СвÑ?Ñ?лина вÑ?д Maksym Burbak.

ДОВІДКОВО:

21 червня 2018 року в Міністерстві інфраструктури відбулась розширена нарада під головуванням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна щодо ходу відновлення автошляхів в Україні.

У заході взяв участь керівник «Укравтодору» Славомір Новак, керівництво обласних державних адміністрацій, очільники служб автомобільних доріг України в областях, облавтодорів тощо.

Міністр інфраструктури України наголосив на успішності роботи Державного дорожнього фонду, який передбачає захищене фінансування дорожньої галузі в 2018 році на рівні 32 млрд гривень. «Децентралізацію «Укравтодору» ми також провели успішно. Разом із дорогами ми передали на обласний рівень значні кошти на їх ремонт і утримання. Але низка областей тримає гроші на рахунках, дороги не будуються. Така ситуація є ганебною. Це – персональна відповідальність керівництва  областей та дорожніх служб в регіонах. Я пропоную «Укравтодору» новий підхід до оцінювання ефективності роботи дорожніх служб в областях: п’ять областей, які за підсумками півріччя демонструють найгіршу динаміку з ремонту доріг, автоматично отримують нових керівників дорожніх служб. Хто погано працює – на вихід. Людей не цікавить, хто кого звільняє чи призначає – люди хочуть бачити результат. І ми мусимо його дати».

Володимир Омелян також  висловив незадоволення ситуацією із використання коштів митного експерименту в низці областей: «Житомирська, Київська, Миколаївська та Полтавська області навіть не погодили переліки об’єктів, які вони планують відремонтувати за кошти митного експерименту. Навіщо ми билися за кожну гривню на дороги, якщо місцева влада цим не користується? Дороги в областях – це обличчя керівників цих областей, і вони перші мають бути зацікавлені у активному дорожньому будівництві, особливо, коли ми створили для цього всі можливості і умови».

Володимир Омелян також заявив, що Міністерство разом із «Укравтодором» ініціюватиме перерозподіл коштів з Державного дорожнього фонду між областями: «Ті області, які зривають або гальмують процес відновлення доріг і не використовують цільові кошти, будуть позбавлені цих надходжень. Гроші будуть передані в ті регіони, які хочуть і можуть ремонтувати дороги. І тоді нехай місцеві керівники виходять до людей і пояснюють, чому вони залишили область і людей без доріг. Ми свою роботу робимо, але і ви робіть свою».

1