Буковинські співвласники будинків з'ясовують стосунки  з надавачем послуг з водопостачання та водовідведення

Буковинські співвласники будинків з'ясовують стосунки з надавачем послуг з водопостачання та водовідведення

22.03.2013, 23:11

Запрошуємо журналістів взяти участь у прес-конференціі на на тему :«Захист прав власників квартир (приміщень) в будинках ОСББ у взаємовідносинах з надавачем послуг по водопостачанню та водовідведенню». На запитання відповідатимуть активісти громадської організації «Буковинські співвласники будинків», представники департаменту ЖКГ Чернівецької міської ради, депутати Чернівецької міської ради, голови ОСББ.

Прес-конференція відбудеться 26 березня 2013 року в 15.00. в приміщенні товариства «Український Народний Дім в Чернівцях» за адресою м.Чернівці, вул.Ломоносова,2.

Голова ЧМГО «Буковинські співвласники будинків» В.В.Рознай

1


КОМЕНТАРІ (4)

 Директору  Департаменту

                                                         управління  житлового  господарства 

                                                         Чернівецької    міської  ради

                                                         п. Сірману  Д.О.

                                             копія  Заступнику  міського  голови  з 

                                                          питань  діяльності  виконавчих

                                                          органів   міської  ради

                                                           п. Тимофєєв  В.Т.

 

  

    Просимо  Вас внести  до  порядку  денного   наступного  засідання   виконавчого  комітету   Чернівецької    міської  ради    наступне   рішення

 в  такій  редакції,  а  саме  (проект):

У  К  Р А  Ї  Н  А

Чернівецька міська рада

Виконавчий комітет

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«...».........2013р.   №.....                                                                     м. Чернівці

 

Про  внесення  змін  до   «Рішення виконавчого  комітету  Чернівецької   міської ради від 28 серпня 2012 року № 543/17 "Про визначення виконавців  послуг з  централізованого  постачання  холодної  води  та централізованого  водовідведення     у житлових  будинках міста  Чернівці  та  визнання  таким,  що  втратив  чинність  пункт рішення  виконкому  від  23.08.2011р.  №517/14".

 

Відповідно до статей 26 та 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,

статті 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, 

Закону України „Про обєднання співвласників багатоквартирного будинку”, постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 “Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення“,

постанови Кабінету Міністрів України від №869  від  01.06.2011р.  «Про забезпечення єдиного підходу до формування     тарифів на житлово-комунальні послуги»,

наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005р. № 60 “Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді“ ,

 та з метою підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню м.Чернівців, з метою врегулювання питання щодо визнання суб'єктів господарювання виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водо-відведення в житловому фонді м. Чернівців, задля чіткого розмежування відповідальності між суб'єктами господарювання,посилення відповідальності виконавців цих послуг перед споживачами, виконавчий комітет Чернівецької міської ради 

вирішив:

       

1.  Вважати  таким,  що  рішення  виконавчого  комітету  Чернівецької   міської ради від 28 серпня 2012 року   № 543/17 "Про визначення виконавців  послуг з  централізованого  постачання  холодної  води  та централізованого  водовідведення     у житлових  будинках міста  Чернівці  та  визнання  таким,  втратив  чинність  пункт рішення  виконкому  від  23.08.2011р.  №517/14"

 втратило   свою  чинність   у  зв’язку  з     тим, що  не  був  виконаний п.8

даного  рішення (підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет).

2. Організацію виконання цього рішення покласти на директора департаменту житлово-комунального господарства Сірмана Д.О. та голів Першотравневої, Садгірської, Шевченківської районних в місті рад Мельничука В.А., Бурегу Ю.І., Пазюка М.Д.

3. Рішення набирає чинності після опублікування в газеті "Чернівці", підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Тимофеева В.Т.

Секретар Чернівецької міської ради Віталій Михайлішин

 

О б г р у н т у в а н н я

Рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.08.2012 року № 543/17

Про визначення виконавців послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення у житлових будинках міста Чернівці та визнання таким, що втратив чинність пункт рішення виконкому від 23.08.2011 р. №517/14

8. Рішення набирає чинності після опублікування в газеті "Чернівці", підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

Варіант 2 далі 

avatar

vovchuk

24 березня 2013 14:21

  Директору  Департаменту

                                                         управління  житлового  господарства 

                                                         Чернівецької    міської  ради

                                                         п. Сірману  Д.О.

                                             копія  Заступнику  міського  голови  з 

                                                          питань  діяльності  виконавчих

                                                          органів   міської  ради

                                                           п. Тимофєєв  В.Т.

 

  

    Просимо  Вас внести  до  порядку  денного   наступного  засідання   виконавчого  комітету   Чернівецької    міської  ради    наступне   рішення

 в  такій  редакції,  а  саме  (проект):

У  К  Р А  Ї  Н  А

Чернівецька міська рада

Виконавчий комітет

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

«...».........2013р.   №.....                                                                     м. Чернівці

 

Про  внесення  змін  до   «Рішення виконавчого  комітету  Чернівецької   міської ради від 28 серпня 2012 року № 543/17 "Про визначення виконавців  послуг з  централізованого  постачання  холодної  води  та централізованого  водовідведення     у житлових  будинках міста  Чернівці  та  визнання  таким,  що  втратив  чинність  пункт рішення  виконкому  від  23.08.2011р.  №517/14".

 

Відповідно до статей 26 та 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,

статті 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, 

Закону України „Про обєднання співвласників багатоквартирного будинку”, постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 “Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення“,

постанови Кабінету Міністрів України від №869  від  01.06.2011р.  «Про забезпечення єдиного підходу до формування     тарифів на житлово-комунальні послуги»

наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005р. № 60 “Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді“ ,

 та з метою підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню м.Чернівців, з метою врегулювання питання щодо визнання суб'єктів господарювання виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водо-відведення в житловому фонді м. Чернівців, задля чіткого розмежування відповідальності між суб'єктами господарювання,посилення відповідальності виконавців цих послуг перед споживачами, виконавчий комітет Чернівецької міської ради 

вирішив:

       

1.  Вважати  таким,  що  втратили  чинність  п.3.,  п.6. рішення  виконавчого  комітету  Чернівецької   міської ради від 28 серпня 2012 року   № 543/17 "Про визначення виконавців  послуг з  централізованого  постачання  холодної  води  та централізованого  водовідведення     у житлових  будинках міста  Чернівці  та  визнання  таким,  що  втратив  чинність  пункт рішення  виконкому  від  23.08.2011р.  №517/14"    та  визнання  такими,  що  втратили  чинність  рішення  виконавчого  комітету   з  цих  питань  .  

2.  Вважати  таким, що  втратили  чинність  п.5   рішення  виконавчого  комітету  Чернівецької   міської ради від 28 серпня 2012 року   № 543/17 "Про визначення виконавців  послуг з  централізованого  постачання  холодної  води  та централізованого  водовідведення     у житлових  будинках міста  Чернівці  та  визнання  таким,  що  втратив  чинність  пункт рішення  виконкому  від  23.08.2011р.  №517/14"    для    жилих будинках   ЖБК(ЖБТ, ЖБК, ТКЗ),  ОСББ  та  будинків,  що  не  належать  до  комунальної  власності  та  визнання  такими,  що  втратили  чинність  рішення  виконавчого  комітету   з  цього  питання.

3. Організацію виконання цього рішення покласти на директора департаменту житлово-комунального господарства Сірмана Д.О. та голів Першотравневої, Садгірської, Шевченківської районних в місті рад Мельничука В.А., Бурегу Ю.І., Пазюка М.Д.

4. Рішення набирає чинності після опублікування в газеті "Чернівці", підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Тимофеева В.Т.

Секретар Чернівецької міської ради Віталій Михайлішин

Далі рішення виконкому  від 28.08.12 №543/17

і коментар до нього від Вороного Володимира,

.24.03.13.

Розмай хай звяжеться зі  мною

 

 

 

avatar

vovchuk

24 березня 2013 14:26

 

 

Про визначення виконавців послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення у житлових будинках міста Чернівці та визнання таким, що втратив чинність пункт рішення виконкому від 23.08.2011 р. №517/14

Рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.08.2012 року № 543/17

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", на виконання Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та Наказу Держжитлокомунгоспу України "Про затвердження Порядку визначення виконавця послуг у житловому фонді" від 25.04.2005 р. №60, з метою врегулювання питання щодо визнання суб'єктів господарювання виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водо-відведення в житловому фонді м. Чернівців, задля чіткого розмежування відповідальності між суб'єктами господарювання, посилення їх відповідальності перед споживачами, виконавчий комітет Чернівецької міської ради ВИРІШИВ:

1. Виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення до житлових будинків міста Чернівців визначити виробника цих послуг - комунальне підприємство"Чернівціводоканал".

2. Виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення у житлових будинках комунальної власності міста визначити житлові ремонтні-експлуатаційні підприємства №4, 5, 6, 9, 11, 12, 14, 15, 17, приватні підприємства "Житлосервіс", "Ремжитлосервіс", "Регіон-Центр", "Санітарія", ТОВ "ЖКУ-21" та інші підприємства, які утримують житлові будинки міської комунальної власності.

3. У відомчих житлових будинках, жилих будинках житлово-будівельних кооперативів (ЖБК, ЖБТ, ТКЗ), об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (товариств,) та у будинках, що не належать до комунальної власності, виконавцями послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення визначити власників або балансоут-римувачів цих будинків.

4. Визначити точками розмежування надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення між виконавцями цих послуг, які визначені в пункті 1 та пунктах 2 і 3 цього рішення:

4.1.3 водопостачання - місце встановлення побудинкового приладу обліку холодної води або запірної арматури на водопровідному вводі до будинку. В разі відсутності приладу обліку та запірної арматури точкою розмежування визначити зовнішній зріз фундаменту будинку або споруди.

4.2.3 водовідведення - перший колодязь на каналізаційному випуску з будинку та споруди, при безколодязному підключенні - місце під'єднання каналізованого випуску до централізованих мереж водовідведення.

5. Оплата за виконання функцій виконавця послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення у житлових будинках міста Чернівці здійснюється за рахунок коштів, передбачених на обслуговування внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення в складі тарифу на утримання будинків та прибудинкових територій.

6. Вважати таким, що втратив чинність пункт 1.3. рішення виконавчого комітету міської ради від 23.08.2011 р. № 517/14 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг в житловому фонді м. Чернівців та визнання такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету з цих питань" щодо визнання КП "Чернівціводоканал" виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення у житловому фонді м. Чернівців.

7. Організацію виконання цього рішення покласти на директора департаменту житлово-комунального господарства Сірмана Д.О. та голів Першотравневої, Садгірської, Шевченківської районних в місті рад Мельничука В.А., Бурегу Ю.І., Пазюка М.Д.

8. Рішення набирає чинності після опублікування в газеті "Чернівці", підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Тимофеева В.Т.

Секретар Чернівецької міської ради Віталій Михайлішин

Коментар  ( від Вороний В.)  

1.  підлягає оприлюдненню на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.  НЕ ОПРИЛЮДНЕНО, БОГ Є!!!

2. МІСЬКВИКОНКОМ  ПЕРЕОБРАВ НА СЕБЕ ФУНКЦІЇ

КАБІНЕТУ УКРАЇНИ І ВСТАНОВЛЮЄ НОВІ ПОСЛУГИ І НОВІ ТАРИФИ   (ВЕЛИКА  лажа В П.5  РІШЕННЯ )

В осбб  темає тарифів, і мічськвиконком  не  може  встановлювати.

3. ВЕЛИКА  лажа п.3.

Ті, хто готував це  рішення  не  читали,  або  не  хотіли  читати  і  виконувати  Наказ №60 (він фігурує у преамбулі)

4.  Це предмет  для  втручання  Прокуратури.

    Цікаво, хто  так  підставив  Віталія  Михайлішина...?

5    Написати і  підписати таке  рішення  могли  тільки

   на  замовлення  Водоканалу, що  скажуть  журналісти!?  6.   В керівника  Тепломережі   Меленчука О.В.  більше  совісті  і  порядності,  не  дозволив собі  піти  на  таке....

 7. Як  пояснити  пересічному  мешканцю,  що  Водоканал  " ВИРІШЕНО  ЗАКРИТИ  ОСОБОВІ  РАХУНКИ  ЧЛЕНІВ  ОСББ  ЗА  АДРЕСОЮ  ВУЛ. іВАСЮКА,13, .... нАЧ. ПІДПРИЄМСТВА  В.І.АНДРУЩАК,   ВИХ №13/766  ВІД 1503.13Р. ..............................

 

avatar

vovchuk

24 березня 2013 14:46

Определение исполнителя услуг по водоснабжению и водоотведению. (тепло по аналогии)

- В соответствии с п.1.3 „Порядка определения исполнителя жилищно-коммунальных услуг в жилом фонде”, утвержденного приказом Госжилкоммунхоза Украины №60 от 25.04.2005, исполнителем жилищно-коммунальных услуг может быть субъект хозяйствования, предметом деятельности которого является предоставление соответствующих жилищно-коммунальных услуг и который может обеспечить выполнение обязанностей, определенных в ч.2 ст.21 Закона Украины „О жилищно-коммунальных услугах”.

-ОСМД не имея ни лицензии на централизованное водоснабжение и водоотведение                    (не предусмотрено Законом Украины „Об объединении совладельцев |сособственника| многоквартирного дома” и другими законами), ни лаборатории по проверке качества услуги, ни квалифицированного обслуживающего персонала (не предусмотрено Постановлением КМ Украины от 20.05.2009 г. № 529), не сможет обеспечить выполнения всех обязанностей, определенных в ч.2 ст.21 Закона Украины «О жилищно-коммунальных услугах».

-В соответствии с п.1.4 «Порядка определения исполнителя жилищно-коммунальных услуг в жилом фонде», утвержденного приказом Госжилкоммунхоза  Украины  №60 от 25.04.2005, исполнитель жилищно-коммунальных услуг определяется органами местного самоуправления, кроме случаев когда владелец|собственник| (владельцы|собственник|) жилых домов желает (желают) определить исполнителя жилищно-коммунальных услуг самостоятельно.

-В связи с тем, что Типовым уставом ОСМД не предусмотрено предоставление  услуг по водоснабжению и водоотводению потребителям, объединение создано  с другой целью и  осуществляет другую уставную деятельность, ОСМД не может быть исполнителем жилищно-коммунальных услуг по водоснабжению и водоотведению, общее собрание ОСМД должно определить исполнителем жилищно-коммунальной услуги по водоснабжению и водоотводу водоснабжающую организацию, в Черновцах - КП „Чернівціводоканал”.  (Протокол  загальних зборів  ОСББ «Електрон-580»  від 15.05.2011р.,  з  особистими  підписами   власників квартир  в  наявності  )

 

 

--Рішенням  виконавчого  комітету   Чернівецької  міської  ради  від  23.08.11 г. № 517/14 «Про визначення виконавців житлово-комунальних  послуг в житловому  фонді м. Чернівців та визнання такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету з цих питань», определено исполнителем жилищно-коммунальных услуг по централизованному холодному водоснабжению и водоотведению – Коммунальное предприятие «Чернівціводоканал».              

п.3. Комунальні житлові ремонтно-експлуатаційні підприємства, які є  виконавцями послуг з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій житлового фонду комунальної власності та виконавці житлово-комунальних послуг зазначені у підпункті 1.2., 1.3. та 1.4. відповідно    до    рішення,    прийнятого   загальними    зборами    об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ),  укладають угоди на надання  житлово-комунальних послуг.

 п. 6. Виконавці послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, з централізованого опалення та гарячої води, централізованого постачання холодної води і водовідведення укладають безпосередньо із споживачами.

                                                                                    

 

-В соответствии с ч. 3 в. 20 Закона Украины "О жилищно-коммунальных услугах" потребитель обязан заключить договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг, подготовленный исполнителем на основе типового договора. Форма и содержание Типового  договора утверждены Постановлением Кабинета Министров Украины от 21.07.2005 г. № 630.

…..1….

 В соответствии с ч. 3 в. 20 Закона Украины "О жилищно-коммунальных услугах" потребитель обязан заключить договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг, подготовленный исполнителем на основе типового договора. Форма и содержание Типового  договора утверждены Постановлением Кабинета Министров Украины от 21.07.2005 г. № 630.

---Законом Украины "О жилищно-коммунальных услугах" (раздел VI) определен порядок заключения договоров в сфере жилищно-коммунальных услуг, а именно статьей 26 четко установлены существенные условия договора между исполнителем/производителем и потребителем, то есть Законом первоочередно обусловливаются стороны договора: исполнитель/производитель услуг  и потребитель.

...Эти  термины определяются  статьей 1 данного Закона, а именно:  …………пропуск..

//   При этом Типовым договором о предоставлении жилищно-коммунальных услуг, утвержденным постановлением Кабинета Министров Украины от 21.06.2005 № 630 (услуги по централизованному отоплению и водоснабжению), четко определено, что владелец|собственник| помещения (только физическое лицо) одновременно является потребителем услуг.

В соответствии со ст.1 Закона Украины «О питьевой воде и питьевом водоснабжении» потребитель питьевой воды - юридическое или физическое лицо, которое использует питьевую воду для обеспечения физиологичных, санитарно-гигиенических, бытовых и хозяйственных потребностей.

Статья 1 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах” дает определение потребителя как  физического или юридического лица, которое получает или намеревается получить жилищно-коммунальную услугу (к которым, в частности, относится и услуга по водоснабжению и водоотведению). Следовательно, по содержанию указанных норм, потребителем является лицо, которое непосредственно использует воду и водоотведение, поставленную КП «Чернівціводоканал». В понимании этих статей, ОСМД/ЖСК не может быть абонентом услуги по водоснабжению и водоотведению, поскольку непосредственно указанную воду не потребляет и водоотведение (сброс использованных стоков к канализационным сетям) не использует. Таким образом ОСМД/ЖСК не может выступать как «Абонент», который потребляет жилищно-коммунальную услугу по водоснабжению и водоотведению.

ОСМД/ЖСК является коллективным выразителем потребностей населения - отдельных граждан, которые проживают в многоквартирном доме, ОСМД/ЖСК имеет неприбыльный статус и не предоставляет услугу по водоснабжению и водоотведению своим членам, а выполняет|исполняет| предусмотренные Законом и уставом обязанности. ОСМД/ЖСК не может быть абонентом, а его члены - субпотребителями этой услуги.

В водоснабжении и водоотведении нуждается не ОСМД/ЖСК, как юридическое лицо, а жители (отдельные граждане), которые и используют воду для обеспечения  своих физиологичных, санитарно-гигиенических, бытовых и хозяйственных потребностей собственного жилья и мест общего пользования, которые являются общей собственностью владельцев квартир, а не собственностью ОСМД/ЖСК. Потребителями являются жители квартир (отдельные граждане), а не ОСМД/ЖСК как юридическое лицо.

-соответствии с п.7 ст.179 ГК Украины, хозяйственные договоры заключаются по правилам, установленным Гражданским кодексом Украины с учетом особенностей, предусмотренных этим Кодексом, другими нормативно правовыми актами по отдельным видам договоров.

. Согласно п.3 ст.179 ГК Украины, заключение хозяйственного договора является обязательным лишь  для сторон, если он основан на государственном заказе, выполнение которого  является обязанностью для субъекта хозяйствования  в случаях, предусмотренных законом, или существует прямое указание закона относительно обязательности заключения договора для определенных категорий субъектов хозяйствования или органов государственной власти или органов местного самоуправления. При этом, при заключении хозяйственных договоров, в соответствии с п.4 этой нормы, содержание договора определяется на основе, в частности: свободного волеизъявления, когда стороны имеют право согласовывать по своему усмотрению любые условия договора, которые не противоречат законодательству; типового  договора, утвержденного Кабинетом Министров Украины, в случаях, предусмотренных законом, другим органом государственной власти, когда стороны не могут отступать от содержания типового  договора, но имеют право конкретизировать его условия.

В силу ч.1 ст.19 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, отношения между участниками договорных отношений в сфере жилищно-коммунальных услуг осуществляются исключительно на договорных принципах.

В соответствии с  ч.1 ст.29 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг в многоквартирном доме заключается между владельцем|собственником| квартиры, арендатором или квартиросъемщиком, и балансодержателем или уполномоченным им лицом.

По содержанию ст.1 Закону Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, балансодержатель является владельцем|собственником| или юридическим лицом, которое  по договору с владельцем|собственником| содержит на балансе соответствующее имущество, а также ведет бухгалтерскую, статистическую и другую предусмотренную законодательством отчетность, осуществляет  расчеты средств,  необходимых для своевременного проведения капитального и текущего ремонтов и содержания, а также обеспечивает управление этим имуществом и несет ответственность за его эксплуатацию по закону.

ОСМД/ЖСК, не может быть  балансодержателем жилого дома, т.к.  ему владельцы|собственник| квартир не передавали и, вероятно, не передадут на баланс свое имущество и его часть, которая находится в общей собственности (вспомогательные помещения, техническое оборудование, элементы внешнего|наружного| благоустройства, которые принадлежат владельцам|собственнику| квартир в соответствии со ст.10 Закона Украины „О приватизации государственного жилого фонда”).

Таким образом в соответствии со|с| ст.29 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, ОСМД/ЖСК  является лицом, с которым потребители теоретически, в данном случае владельцы|собственник| квартир, могут заключить соответствующие договоры на предоставление жилищно-коммунальных услуг.

При этом, ч.2 этой нормы определенно, что, в случае, если балансодержатель не является исполнителем, он заключает договоры на предоставление жилищно-коммунальных услуг с другим исполнителем.                        -3-----

 

Исполнителем, согласно ст.1 Закону Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, есть субъект хозяйствования, предметом деятельности которого является предоставление жилищно-коммунальной услуги потребителю в соответствии с  условиями договора.

Предоставление услуг по водоснабжению и водоотведению не является предметом деятельности ОСМД/ЖСК и оно не может предоставлять такие услуги.

Таким образом, в силу  ч.2 ст.29 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, ОСМД может заключить соответствующий договор с исполнителем. Вместе с тем, отмеченная норма не определяет это обязанностью ОСМД или ЖСК.

По содержанию п.1 ч.3 ст.20 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, потребитель обязан заключить договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг, подготовленный исполнителем на основе типового договора.

В соответствии с  п.3 ч.2 ст.21 Закона, исполнитель обязан  подготовить и заключить с потребителем договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг с определением ответственности за соблюдение условий его выполнения согласно типовому  договору.

Одновременно, п.4 ст.19 Закона Украины “О жилищно-коммунальных услугах”, определенно, что балансодержатель является особенным участником отношений в сфере жилищно-коммунальных услуг, который в зависимости от гражданско-правовых соглашений может быть потребителем, исполнителем или производителем.

Частью 2 ст.67 Хозяйственного Кодекса Украины определенно, что предприятия свободны в выборе предмета договора, определении обязательств, других условий хозяйственных взаимоотношений, которые не противоречат законодательству Украины.

В силу ст.627 Гражданского Кодекса Украины, стороны, является свободными в заключении договора, выборе контрагента и определении условий договора, с учетом требований  Гражданского Кодекса Украины, других актов гражданского законодательства, обычаев делового оборота, требований| разумности и справедливости.

Следовательно,  принудительное заключение договора между ОСМД  и КП „Чернівціоводоканал” будет нарушением действующего законодательства Украины.

В Акте разграничения балансовой принадлежности водопроводных и канализационных сетей (Дополнение к  Договору) ………….. требования п.1.7 и п.1.9 „Правил пользования  системами централизованного коммунального водоснабжения и водоотведения в населенных пунктах Украины”, утвержденных Приказом Минжилкоммунхоза от 27.06.2008. № 190, где указано, что распределительные сети холодного водоснабжения к внешнему  срезу зданий эксплуатируют производители, а границей уличной сети водоотвода, которую  обслуживает производитель, является первый от дома колодец включительно.

Следовательно,  ОСМД, /именуемое  в проекте договора „абонент”/, не может быть надлежащей  стороной предложенного к  заключению Договора, который представляется одним из существенных условий заключения договора в определении ст.26 Закона Украины „О жилищно-коммунальных услугах”. Таким образом, единственными  надлежащим  исполнителем жилищно-коммунальных услуг по централизованному холодному водоснабжению и водоотводу является КП „Чернівціводоканал”, а потребителями этих услуг являются жильцы дома (владельцы|собственник|, наниматели, арендаторы квартир).

Поскольку ГКПП «Чернівціводоканал» является природным монополистом по определению ст.5 Закона Украины «О естественных|природных| монополиях», а потребители из  другого источника  получать воду не могут, и при этом желают, на основании вышеприведенных нормативно правовых актов получить лицевой счет, зарегистрировать счетчики и продолжать получать воду и пользоваться водоотводом. Это право каждого человека закреплено ст.19 и другими статьями Конституции Украины.

В соответствии со ст.19 Конституцией Украины правовой порядок в Украине основывается на принципах, в соответствии с которыми никто не может быть принужден делать то, что не предусмотрено законодательством.

Таким образом, в соответствии с  пунктом 5, части 32 «Правил предоставления услуг по централизованному отоплению, снабжению холодной и горячей воды и водоотведению», утвержденным постановлением КМ Украины от 21.07.2005р. № 630, исполнитель – КП «Чернівціводоканал» обязан обеспечивать по заявлению потребителя, в том числе проживающего в доме ОСМД, взятие на абонентский учет квартирных средств учета.

 

http://proosbb.info/2013/03-16/11:21/opredelenie-ispolnitelya-uslug-po-vodosnayuzheniyu-i-vodootvedeniyu-teplo-po-analogii.html

заместитель председателя Национального совета при КМУ по вопросам создания и содействия функционирования ОСМД, заместитель председателя СВЖУ, председатель Днепропетровской областной Ассоциации ОСМД и ЖСК «Наш дом» Екатерина Чижик.

avatar

vovchuk

26 березня 2013 13:30