«Батьківщина»: газотранспортна система (ГТС) повинна залишитись у власності народу України!

«Батьківщина»: газотранспортна система (ГТС) повинна залишитись у власності народу України!

13.03.2018, 13:17

Фракція «Батьківщина» звертається до Генеральної прокуратури та НАБУ щодо намірів незаконної приватизації української газотранспортної системи.

Про це заявив народний депутат від фракції «Батьківщина» Сергій Власенко на засіданні Погоджувальної ради лідерів парламентських фракцій та комітетів.

Сергій Власенко зазначив, що наразі влада готує великий «пограбунок» українців. Він закликав лідерів фракцій об‘єднатися навколо законопроекту, внесеного «Батьківщиною», про заборону тіньової приватизації та будь-яких маніпуляцій зі структурою власності української ГТС (№8107). Голосування за цей законопроект буде справжнім тестом для парламенту на патріотизм і на захист національних інтересів.

«Батьківщина» вважає, що українською ГТС має управляти винятково українська державна компанія зі стовідсотковою державною власністю.

 Також Сергій Власенко наголосив на тому, що Стокгольмський арбітраж розвіяв міфи про газові контракти Юлії Тимошенко, визнавши їх вигідними для України. Рішення щодо обох газових контрактів (контракт про купівлю-продаж та про транспортування газу) ухвалювалось якраз на підставі газових контрактів 2009 року. В свою чергу, Стокгольмський арбітраж (за контрактом про купівлю-продаж газу) відхилив абсолютно необґрунтовані та непродумані вимоги Росії, які не базуються на цих контрактах.

Народний депутат нагадав, що відповідно до ухвали по контракту на транзит газу, Стокгольмський арбітраж примусив РФ виконати вимоги цього документу і доплатити 4,6 млрд. доларів, які РФ не доплачувала впродовж 2011-2017 років.

Коментуючи закиди про те, що за контрактом купівлі-продажу була переплата, Сергій Власенко пояснив, що за цю переплату несе відповідальність особисто Петро Порошенко, який в 2011-2014 роках якраз був міністром економіки в уряді М.Азарова. Той факт, що минулого тижня Петро Порошенко відмовився розривати контракти 2009 року, а сьогодні наполягає на їх розірванні саме російський «Газпром», вкотре свідчить про те, що вони були правильними і підписаними на користь України.

До рішення Стокгольмського арбітражу на користь України часто поширювались чутки про те, що газові контракти «кабальні» та невигідні для України. Проте, їх не розривали. А чому ж тоді їх не розірвали? Очевидно тому, що вони не вигідні РФ, яка сьогодні ініціює їх розірвання.

Сергій Власенко впевнений у тому, що було би чесно Петру Порошенко вийти й публічно подякувати Юлії Тимошенко за підписання цих контрактів, які принесли сьогодні в український бюджет мільярди гривень. Ця ситуація ще раз підтверджує, що весь бруд, який лився на лідера «Батьківщини» усі ці роки, був штучно зманіпульованим.

 Довідково: у 2007 році парламент уже захищав газотранспортну систему від продажу. Тоді за закон авторства Юлії Тимошенко проголосувала рекордна кількість депутатів – 430.

1